2007年3月24日 星期六

珊瑚礁 Lagoon & Canyoning


Recap from two years ago same period  Reunion Island

留尼旺這個小島在地圖上只有一小點,地理位置位於印度洋,

於馬達加斯加以東的島嶼毛里求斯以南,是法國的海外省之一,





我在留尼日旺的日子 1小島簡介


這小島四面環海,有不少戶外活動離不開與水有關,游水、潛水、滑水、Canyoning等,島的西面有一個幾公里長的珊瑚礁,珊瑚礁阻擋了海浪形成一個天然坪障 Barrier, 珊瑚礁內是平靜的Lagoon 保護區 ,內有不少珊瑚、珊瑚魚,這裡潮起潮落,潮退時水深只及腰部!
































 
白色浪花便是珊瑚礁,珊瑚礁內是平靜的Lagoon保護區,

,潮退時清楚可見珊瑚到礁!海灘上有不少海鮮餐廳

Pied dans l'eau,每逢假日便人山人海!

我們每星期六便到這裡消磨時間!








It is a great pleasure to stay at the lagoon every weekend for sunbathing and snorkeling. It was protected by a natural barrier which made by coral reefs.  Water is calm and very suitable for small kids.








這小島是為各喜愛戶外活動的人而設,Canyoning、Dolphin Safari 、paragliding等應有盡有!

If you like nature, it is the right place for you. There are plenty of activities offered on the island such as   Canyoning,  dolphin safari, also Scuba diving, Wake surfing and paragliding if you have the courage.



水晶晶與另一位法國猛男跟教練玩了初級Canyoning,這運動講求合作性,男、女也適合,不大需要體力配合,只利用繩索向下移動,只要找到自己個重心,不用臂力、不需要好大運動量水晶晶笨手笨腳的爬下瀑布,第一節十尺用了數二、三分鍾時間,最長的那一節有一、二層樓高度用了十分鍾有多,人家教練身手矯健用了數十秒時間爬下瀑布!回程便受罪了,每人要把繩索帶回山上,所謂落山容易上山難,玩完要背濕晒的繩索上山,濕透的繩索又重又累,比之前重兩倍,捉蟲!



















the first waterfall!













                              







同場加映 Canyoning!我玩那個不及片中的難度,瀑布沒有那麼高!


15 則留言:

  1. 看短片那壯男都向下滑進谷水中 ................. 但之後,佢地點爬番上去呢 ?最後見到佢地行平路離去,咁之前嗰 d 繩索唔要啦  ............ 哈哈,我諗埋多餘野囉 。
    [版主回覆03/13/2008 06:02:00]我正要寫過這幾編,唔覺意漏左出街!
    Canyoning 是向下行, D 繩索會收回到,因為用 knots & trolley!
    玩完要背 (mer) 濕晒及比之前重兩倍的繩索上山

    回覆刪除
  2.  
     
    Make me miss Cairns of Australia very much !!! 
     
     
     
    [版主回覆03/27/2008 07:11:00]Cairnsand Reunion are very similar,  lots of activities!
    white water Rafting, Ballooning!  surfing.......

    回覆刪除
  3. 妳都好利害、好大膽,    呢樣運動都好激、需要好大運動量!
    [版主回覆03/26/2008 17:48:00]只要找到自己個重心,不用臂力、不 需要好大運動量!
    我唔危險的運動唔去!

    回覆刪除
  4. 日本主婦之生活篇2008年3月26日 下午1:49

    又係好靚o既境呀
    幾時見你同teddy bear一齊出鏡呀>?
    [版主回覆03/27/2008 07:09:00]我地又肥又打摺!

    回覆刪除
  5. 你個邊好似已經夏天咁...
    [版主回覆03/27/2008 04:06:00]here is an tropical island, so it is always in summer!
     It is a good memory for the time being.
    I hope we can go back there again this year!

    回覆刪除
  6. 住近海真好, 仲係咁靚既海就更加好....
    [版主回覆03/28/2008 14:54:00]我要飛番 Reunion island 才有這些靚海灘! 是兩年前了!

    回覆刪除
  7. 如果我屋企附個海灘有咁正就好囉......
    [版主回覆03/27/2008 17:13:00]我要飛番 Reunion island 才有這些靚海灘!

    回覆刪除
  8. 個天好藍, 個沙灘好靚呀~ 感覺好似比馬爾代夫仲靚(雖然未去過) 好想去呀~藍天白雲, 陽光與海灘, 無得頂!

    回覆刪除
  9. 你真的很大膽,這遊戲下是容易,上嘛!
    少點力氣都唔得
    我有畏高
    剩係睇相都驚!

    回覆刪除
  10. La Réunion有幾個 volcanoes ,你地有冇去行吓呢?有山有水,真係幾好住 ,that's why唔少 French 都走去渡假。有錢去退休都好喎 !
    [版主回覆03/29/2008 15:59:00]上左三次オ見到個火山,激死!

    回覆刪除
  11. 我開始愛上歐洲放棄大和啦,
    典算???  不如同我搵件老狄熊比過我, 等我可以圓死前願去你度一次
    [版主回覆03/29/2008 15:54:00]泰狄熊已經好鬼老, 再老D 我怕行唔郁喎!
    可以搵件後生D好D,型D ,浪漫派D ,去邊都得,
    又唔使故住D cholesterol! 同帶個西瓜肚腩出街!
    P.S 呢度系淤非洲一個小島,可能我 jump 得太遠

    回覆刪除
  12. 得、好得!果然令人悠然神往 ......

    回覆刪除
  13. 無聽書TIM 搵
    件後生D好D,型D ,浪漫派D ,唔係化? 我真係費士比人話我老藕要黎驅風!!!
     
    [版主回覆03/30/2008 16:59:00]系我懶無寫清楚,攪到人人以為系歐洲!我也好懷念!
    我有兩個朋友,成日遇到D 細她們五、六年的所謂靚仔!

    回覆刪除
  14. 有時唔想過嚟就係因為你d相太靚啦,令我覺得做人咁辛苦都唔知為乜!真係有d衝動想掉低晒所有嘢唔理,揹個背袋走番轉番嚟先算!不過緊係唔得啦,發夢都冇咁早呀!

    回覆刪除