2007年3月28日 星期三

我與你一起離去 Con te Partiro’

 
不經不覺己來了希臘一個月了,又係時侯要離去,
Sono venuta qui circa un mese , e' tempo di partire.

噢!星期四還要上學,D 意大利文又忘記得七七八八,
因為番學老師會問我地放假時做左D咩,要講一兩分鐘,
次次都像係咁!
!!
要準備定,吾系會出醜 !
我愛希臘的小島!陽光與小白屋!
我愛希臘的海岸! 籃天與碧海!
我愛希臘的古蹟!偉大與神秘!
我愛希臘的文明!智慧與信念!
可否樣我再一次擁抱你?



今日要回家了,
泰狄熊已盤算著下次假期到愛亞尼亞的小島去!
因為那裡可找到更多羅馬帝國的蹤影!
記著只是盤算,即系發下白日夢!
看來,不到三天他便讓著要回熱那亞了!PS.(Genova (I)/Genoa (E)/Gene (Fr)
看來,不到ニ星期他便要去某某地方工作了!

可是,希臘睇真D 及古蹟篇還未完啊!!
還有如來神掌!滿天神佛 !







8 則留言:

  1. I wish to have an opportunity to learn italian in italy!

    回覆刪除
  2. 真想好似你咁,可以周圍去哦.....

    回覆刪除
  3. 意大利文我都識少少架! 哈哈! 不過係學音樂的人都一定會識少少, 咪只係那少少囉! 如tempo, Allegro, Andante, vivace, dolce, con (=with), ma (=but).... 我成日都同d學生講, 我地要學埋意大利文架!

    回覆刪除
  4. Petite poupee @安提比2007年3月30日 上午9:21

    Lai-Chi Li , welcome to my blog, yes, I heard it from michael too. He is in love with Classical music. Al tempo, Allegro,....

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2007年3月30日 上午11:22

    Little Paris My progress ia very slow, I need more practise for both writing and speaking. I go to school once a week only  for three hours. You can buy some self learning Video to learn at home. But of course it is better to go to school.  

    回覆刪除
  6. 泰狄熊真是大忙人呢!

    回覆刪除
  7. 好野~你用意大利文寫日記~~咁我又可以學到野啦~哈哈~

    回覆刪除
  8. Petite poupee @安提比2007年3月31日 上午8:43

    依斯愛艾力
     
     

    我愛希臘的文明!智慧與信念!快泰狄熊邦手架,我吾識怎樣擺D adjctive, 重有D singlar and pural 成日錯。

    回覆刪除