2007年3月16日 星期五

希臘睇真D 7 - 春來了

春來了! Spring is arriving!!
La primavera arriva !!







泰狄熊昨天晚上摘回來!
It was brought by teddy last night.

Questi fiori sono stati presi da Teddy Bear ieri sera 


好香呀!! The perfume is so good!!






il profumo di questi fiori e’ molto buono !!

How nice !!


che bello !!






















在街上行D味重勁呀!!可惜我唔可以落街!!






The smell from the street is so strong and it's pity that I can not go out !
il profumo di questi fiori e’ molto intenso e' un peccato che non posso uscire !!

又可惜 yahoo blog 唔可以傳送香味!!






  e' un peccato che non si  puo' mandare  con  il blog !!



估下糸什麼樹?Guess what kind of tree ?






Indovina quale albero e' questo.



here it is !! eccolo qua !!




12 則留言:

  1. 係咪橙黎架? 水晶晶好勁呀, 三語寫blog.

    回覆刪除
  2. 我諗係柑...我0係雅典幾日, 四圍都係呢d結滿果實嘅樹長在路邊。初初都影哂相好驚奇, 後來連檸檬樹都發現到!!!個口先真正合唔埋...佢地用果樹美化環境架...呢d先係生活品味...

    回覆刪除
  3. Queenie from somewhere2007年3月16日 晚上11:38

    我要向你好好學習。用不同的文字寫blog,讓你的另一半也可分享你的想法及日誌。實在難得!

    回覆刪除
  4. e' un peccato che non si  puo' mandare  con  il blog !! 真可惜 blog 上不可傅香味 ........ 但看到相片也感到清新悅目 。請多 post 你周邊環境好相片給我們分享, 多謝!

    回覆刪除
  5. 勁勁勁, 原來你的意大利文那麼好 (雖然我看不明) 希望你可以早日康復 就可以親親大自然lu

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意橙同檸檬樹, D 花香到不得了!本來有諗過買棵細細0地响屋企種的, 但橙同檸檬樹响呢度冬天要放入室內, 我0地又無winter garden , 所以得個恨字. 宜家去親gardening centre 我都去索人0地D橙花! 你隻腳點啊, 好D未呀?

    回覆刪除
  7. 勁喎!咁大個生果釣住向巴士站隔離,俾著香港...... 除非係大埔那顆,慘無人道「願望樹」!

    回覆刪除
  8. 早日康復 我也十分喜愛這小香花的味道. 可令人快樂.

    回覆刪除
  9. 你咁寫,攪到我都好似聞到個種香味.....

    回覆刪除
  10. Petite poupee @安提比2007年3月19日 晚上7:19

    各位觀眾: 其實我已經比左好多tips, 是橙呀! 真糸好香架!一D 都冇作大架!! 成街都糸!teddy bear 話呢度D吾夠甜,所以街上D冇人hou !!  希臘有好多果園,出產鬼咁多橙呀,檸檬呀! Queenie from somewhere    , 尤妮斯@Dubai
    D Italian 糸 泰 狄熊 汁過架,就糸汁因為太屎! 咮練習下,
    得架, 泰 狄熊 out town 時, 我糸send MSM 及 MSN 比他 ,進步左好多!!
     
    LittleCatParis  ,  尤妮斯@Dubai , Lili Marleen
     
    隻腳好左D,但最好吾好行咁多!!
      Merci beaucoup mes aimes !!

    回覆刪除
  11. 睇blog學意大利文! 泰狄熊幾浪漫呀!

    回覆刪除