2007年3月22日 星期四

希臘睇真D 10 - 怎樣善用資源?


今天是國際用水日- International day of Water,



no sunshine today!!好應景!橫風橫雨!!
Raining like cats and dogs!!  


而希臘平日有的是陽光與海水!!
他們怎樣善用資源呢?




因我們住在頂樓,見到週圍都用作太陽能發電用的吸光板!!




可以改變世界的科技,又便宜又環保, 好過去中東撩事鬥非喎!



只是先期的設備和投資很大,每塊最少要二萬五千美元,有些公司似低廉價格供應家庭用電板及技術與小公司或家庭,使太陽能發電普及化。




希臘是我在南歐所見城市行得最快, 可能這兒大城市, 人口密度高,

記憶中南法, 巴塞隆納, 與熱那亞仍沿用 石油與 能發電Nuclear Power,





看清楚D,

我們有一意大利朋友最近在家中安裝太陽能設備, 自給自足!




比D blog 友提醒 , 呢D板系貝作用系供應太陽能熱水用既!




12 則留言:

  1. 你咁唔小心又跌親呀 希臘係咪好多人屋企有空調?

    回覆刪除
  2. 水晶晶:咦,我見太陽能板上有個圓桶水箱,似乎呢o的係太陽能熱水器喎,係唔係呀? ~ (太陽能發電機很少能應用在住家上,因為要太大面積的太陽能板才能提供較大電量供其他電器使用)  我間小屋仔將來都會裝呀!不過我地透過朋友直接從廠家訂了一套,效能如何要試過至知 (因香港陽光應該沒有你們那麼好) 但價錢平好多啊!如果好的話,我地都可以推介一下畀其他 blog 友用

    回覆刪除
  3. 哈, 個"園桶水箱"有o的似好大舊既電池...  不過要先投資成 20 萬 HKD 先可以用, 諗起都有o的肉痛. 咁呢個設備通常可唔可以 support 到日常用電量? 阿水晶晶你屋企多唔多電器同大唔大架? 我上次去希臘都幾熱, 冇 air-con 唔得呀.

    回覆刪除
  4. Petite poupee @安提比2007年3月23日 清晨7:29


    Madame Pi ,  Earthy
    上次Syros 間屋及呢間都有有air cond!! 衣家D人屋企多數有空調!!  係太陽能熱水器!!
     
    上次Syros 個包租婆話呢個設備通常唔可以 support 到全屋日常用電量 if open air cond,depends on 你屋企有幾多 0野,要 Normal 發電廠 backup ,而Syros, 都有風力發電!!   不過好過冇!!  可以慳D電慳M, 唔使衣賴石油 長遠來講ok !!       
     
     
    笨 B 媽媽 , 
     
        你好得!! 係呀圓桶係大舊既電池, 太陽能熱水器!!
     
      Earthy
    我呢間apartment 系租既,d 傢俱全是包租公架, 下星期就走! 我成日bo 湯, bo 茶!!
    如住丈大廈,成座share看番 !!
     

    回覆刪除
  5. 夠環保 我鍾意 令我諗返起太陽能電筒

    回覆刪除
  6. 更多城市有環保意識便好了!

    回覆刪除
  7. 我屋企附近有家人係自家有一個太陽能發電系統, 佢0地仲要D電自己都用唔哂, 可以用來賣呢!

    回覆刪除
  8. 大力支持環保...不過可惜英國唔慌0岩用...一年夾埋都唔知2個月好太陽

    回覆刪除
  9. 我也十分支持,希望日後有真正自己的房子時, 可多安理環保設備.

    回覆刪除
  10. 佢地陽光好, 用呢d來熱水好環保.

    回覆刪除
  11. 哈!所以,旅館的老闆娘同我講:「你早D沖涼喎!太陽落山就無熱水。知道無?」

    回覆刪除
  12. Petite poupee @安提比2007年3月25日 晚上9:34


     
     
     

    荊無名
    十成十系團用太陽能熱水!!
     
     
    大洗慳妹 , Muze ,  LittleCatParis , 熱誠  , , 巴黎旅客
    好同意, 更多城市有環保意識便好了, Should be very useful in Italy, Spain, Southern France ? some states in USA- texas ....Lavegas... 亦應試 0下!! 可惜英國吾多陽光!! Lili Marleen
    so is it popular in Switzerland ?? 

    回覆刪除