2011年9月20日 星期二

豬,牛,羊大,解剖

以前從未上街市買肉, 連中文 名字我也不饒 , 莫 說法文

不過水晶媽的叫法, 柳梅, 沙尼督,對 我來記說完全像外星語,


來法國生活, 有口難言, 到超市購物, 立刻就遇到難題,


 到底邊part, 用來炒, part用來炆, part 可以焗, 有點老鼠拉龜,
那些部位名字從沒見過, 面對那一 pack pack , 只有認 cutting,

要去肉店 Boucherie 就C...幸好法國的超市完全不用同肉佬交手

已預先切
好不同部位的肉,在旁注明烹調方法,  

我以有前帶住我本 英文cook book, 同呢個chart來呢度生活,






 

不過水晶媽的叫法, 柳梅, 沙尼督,  對我來記說完全像外星語, 


 
後來 carrefour 出左本手冊,解剖,,羊,  仲教埋邊part 點用,

一天光晒
 





肉眼,entrecote (F), Costata di manzo (I)
西冷 sirloin, Faux Filet (F), Lombo (I)

Beef Tenderloin,Tournedos (F),
Rumstik,  , spare ribs, stikbeef,


Flank Steak,La bavette  d'Aloyau  尾queue







  牛 仔


返到意大利又重頭來過, 超市細細個,


肉類要同肉佬二口六面講,

有時可以手指指, 放在櫃檯的肉選擇有限,

沒有 Filet mignon,

通常排骨切到如好大垢, 要蒸排骨就好難!





 



7 則留言:

  1. 帶埋去買餸, 包無撞板!
    [版主回覆03/12/2012 19:30:44]在意大利差d 要出埋, 全靠你教路才知 用'摟妹' 做叉燒, 後我以前用 Filet mignon,
    太瘦!!

    回覆刪除
  2. ──────█──*♥*新*♥*年*♥*快*♥*樂*
    ♥* ──
    ──▄████ ─┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓─
    ▄▄▌☻"██ ─┃恭賀┃┃新禧┃┃吉祥┃┃如意┃─
    ███████ ─┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛..


    好仔細的pic呀!!

    回覆刪除
  3. I bet your cooking and French language have improved a lot by now. :)
    [版主回覆12/01/2012 01:52:17]are you in Nice area?
    [版主回覆03/12/2012 19:31:48]once upon a time!! 不過在意大利仍要出埋老公!

    回覆刪除
  4. 外星語>> 我都有呢個問題. 到e+都未知d中文terms係乜.
    [版主回覆03/12/2012 19:32:11]give me five!!

    回覆刪除
  5. 好有用.但是外文和很朦看不清.

    回覆刪除
  6. 好有用!! 真係移民必需品! 哈!

    回覆刪除