2011年3月18日 星期五

原來已+年呀

上兩個星期成日想食甜品,  三八婦女節那天總是有些特別,

卻想不起是什麼事, 這星期終於想起來- 原來已+年呀!

泰狄熊第一次由海外打電話給生病中的水晶晶, 由那個電話開始,

水晶晶才得知地球的另一邊有人對自己關愛, 今年輪到他生病,

 在家休息, 乍暖乍寒的冬日, 天氣好好, 去海濱及旁邊公園散步,

Mardi Gras那星期 , 不停整甜品..Crepe, Scones , Tiramisu .....




















見到這般景色, 感到好幸福, 身邊有人相伴, 有時間

経過日本呢次地震海嘯之後, 小小一個紀念日,不要禮物,也不要 花,

唔洗出街食, 乜都唔洗喇! 只要大家平平安安可以喺埋一齊巳経好幸福。







 


 
















 
那天有不少遊人, 以前常常想著什麼事也要慶祝, 出去食飯, 去旅行呀! 


the Passeggiata Anita Garibaldi, a 2 km walkway along the ocean cliffs.

之後那幾天我們天天去找小松鼠,  由松鼠和我們去慶祝, 

希望未來的第二個+年也可以來這兒坐一會兒!!





這兒有好幾個大草坪, 不少人躺在草地上,

已好幾年沒有來尋找松鼠足跡, 機靈松鼠躲躲閃閃,

一時跑上樹幹,一時跑到草地  見到牠的 尾巴嗎??







還以為在看卡通片







牠跑過來看看有沒有冬西吃, 可惜照相機不合作, 沒有大特寫






















我追著松鼠拍照, 那邊泰狄熊追著我拍照,

*********************************************************************************

連日黎我地都好密切留意日本地震及海嘯, 我地都好關注呢次天災!!

心裡很難過, 人命關天, 無論天災發生響邊度我都唔想, 為大和民族打氣,

我要向日本人致敬,國難當前, 國民唔使政府勸導, 沒有人出來喪哮, 喪叫

仲可以自動向外國人伸出援手, 第一次見到落雪想咸 。

更想不到好像災難片, 海嘯引起核泄漏,希望日本快脫險,

 在發生核泄漏的福島第一核電站, 情勢危急,  

50名無名英雄正冒著生命危險阻止核災難擴散

要向核電站50名留守的無名英雄致敬, 「這是我們的使命,以生命保護每個人」,

*************************************************************************************








13 則留言:

  1. 祝每天都幸福快樂....

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2011年3月25日 上午9:43

    點慶祝呀?
    [版主回覆03/30/2011 01:59:00]去海濱及旁邊公園散步呢, 老公話點解要慶祝喎?
    至於年尾的八年結婚紀念日, 就比一個月時間泰狄熊諗下!

    回覆刪除
  3. Queenie from somewhere2011年3月25日 上午10:19

    週年紀念,繼續恩愛

    回覆刪除
  4. 祝你們天天都sweet sweet!!好好享受美好的時光! 

    回覆刪除
  5. 恭喜呀! 祝你地十年又十年, 永遠幸福

    回覆刪除
  6. 恭喜你們! 祝你們天天都平安快樂~

    回覆刪除
  7. 十年... 話長唔長, 話短唔短. 至緊要日日都咁 sweet 咁開心.

    回覆刪除
  8. 10週年快樂!  我今年6月都七年之癢喇.
    [版主回覆03/30/2011 02:01:00]你返香港慶祝? 我地所有特別日子都在秋冬!!

    回覆刪除
  9. 唔係呀, 我哋5月响香港咋, 6月會去Strasbourg 渡long weekend , 主要為飲(買酒)同食(去Elsass 的小鎮fine dining 真係好抵)
    [版主回覆03/30/2011 14:03:00]Good morning! You wake up so early too.  Oh Strasbourg, I really want to go there too. I almost went there during christmas with a HKg friend here.   

    回覆刪除
  10. 平日返工都係6點左右起身架喇. Strasbourg都係留返夏天至好去, 冬天又凍又大風, 撞正christmas market期間重好難揾位食飯.
    [版主回覆04/04/2011 16:27:00]我都係咁諗, 我地曾到過 Basel, 但未去過法國東北部!

    回覆刪除
  11. 十周年快樂!

    回覆刪除