2011年11月28日 星期一

異鄉宅男與遊子vagabond



兩個月來生活在基地, 由一個人都唔識至同佢地互動,

當中內幾乎全部是宅男的世界, 宅女不超過五個,

宅男同遊子 vagabond, 兩個名字有點矛盾, 不過佢地同一身份!

這群宅男國藉什麼都有,宅男來自北歐, 東歐, 南美洲, 南亞,

他們工作以外, 只有看 Video,做運動,打籃球, 踢足球,

間中外出到 北非人開的Sunday market 採購日用品,

或到鎮上走走, 沒有其它娛樂, 閒事吃飯時打牙較 !

挪威宅男會自言自語, 不理有沒有聽眾, 飯堂當成面書,

投訴立稅人得不到福利, 他的外籍太太卻要交學費,
非洲來的政治難民上語言班居然可拿取津貼;
 


有位來自
Splitz 的宅男說, 兩三個月來只外出不超過三次,

就快發瘋,  奇怪我怎可能待上兩個月, 別忘,這兒我是孤兒呀!

要是我一個人在家也會發瘋, 這兒起麻每天可見另一半,

還有五六十個宅男互動, 有時間打下乒乓球!


其實我有駕車外出, 學會搭巴士出市區shopping!


每天也與三五 個東歐宅男同檯吃飯
, 大家話題多,

接觸前不到國家生活文化,  由慶祝傳統節日開始,


到揭開八十年時代鐵幕國家的神秘面紗, 真的好有趣,

喺佢哋身學懂唔, 聽見所聞,  話題好像看一週刊,

宅男大部份冷戰時代人, 經過共產黨的極權統治,

過聽宅男們提供黑海的傳真, 佢哋童年跟我地天差地遠,

不及港人豐富 想也沒想, 有些國家Modolva 聽都未聽過,

 二次世界大戰後, 當年羅馬尼亞怎走向共產黨,

講壽西斯古怎樣由鄉下佬成為共產黨領導人, 是個笑話!!


 

蘇聯戰後怎麼樣蹂躪羅馬尼亞, 包括在黑海的潛水艇,

羅馬尼亞鹽礦內不為人知的故事, 由當地人親口敘述

羅馬尼亞宅男怎樣與 Gypes 劃清界線, 細個怎樣百厭...

有時宅男們大家政治背景與立場不同, 有時外會起爭議性,

尢其是冷戰時代的事件, 美國為何幫助土耳其, 希臘,

不過呢佢地受冷戰的沖擊, 一提起便議論紛紛, 我跟本冇機會插咀,

我沒有經歷過, 沒有太深感受,只有聽的份兒,
我係完全做旁聽,

不過一講起美國
, 大家都是一至, 謀求世界霸權,

也有烏黑蘭宅男提供烏克蘭傳真, 那位前女總理的真面目,

勢力範圍超過當時總統, 當地人認為她賣國,貪汙,

是跟西方媒体報導完全兩回事
!

蘇聯為何會1979入侵阿富汗失敗, 原來大部份蘇軍也追龍!


還有紐西蘭宅男提供那邊的牧羊生活,


英國藉的印度人
, 保加利亞護士小姐, 希臘宅男們,

宅女與宅男的話題完全不同, 我最不愛女人話題,

當然也有亞洲的菲律賓宅男們
, 互動集中家庭私人生活,


當我係半個鄉里, 是否亞洲人比一較 八卦??

另一方面仲成日想探我口風, 問我地留幾耐,

其實想知公司想怎樣安排,

近來剛
建立起友誼, 有好幾位快要歸家去, 有點失落!

6 則留言:

  1. 咁多唔同國藉人士一齊,日日有唔同古仔聽,好吖. 唔悶.
    [版主回覆12/10/2011 04:11:12]真大開眼界, 我一向對女人話題沒興趣, 近排發現更多東歐的社會現象,受過醫護訓練的人材的工資,與一個普通教師一樣, 但醫生要苦讀五年再加三年 intern. Nautical school 的學生也要受武器訓練..

    回覆刪除
  2. HI`
    [aroma回覆12/10/2011 12:03:10]啱啱先用得番新blog
    [版主回覆12/10/2011 04:03:01]很久沒見!

    回覆刪除
  3. soooo interesting:-) nice experience!! For me (especially be4 moving to Europe), east europe is quite mysterious and unfamiliar
    [版主回覆12/10/2011 03:56:11]Just find out today, some of the training school from the Russian Period has been modfied to non military training! They are learning how to use weapons in Nautical school too!

    回覆刪除
  4. 是因爲我太久沒有上來嗎,怎麽我都看不太懂什麽是基地,什麽是挪亞方舟?(是挪亞不是羅亞吧???)
    [版主回覆12/10/2011 03:58:13]基地是我們暫寄居的單位, 挪亞方舟也是代號來的!

    回覆刪除
  5. 可能係亞洲人一向少關心政治, 而且天下太平既日子同程度比其他國家耐同高, 所以話題只係圍繞私人生活上?
    [版主回覆12/10/2011 04:02:23]也許這裡兒的東歐人學術水評較高,有些受過醫護訓練, 而這兒的亞洲人多是努工一族!!

    回覆刪除
  6. 我自己好少同人傾政治問題, 可能生活過英國嘅關係, 英國人一般唔同d唔熟嘅朋友講任何有關政治, 宗教嘅話題. 依家係泰國更加違忌. 因為任何人係言語, 文字, 圖像對泰國皇室人員不敬, 係犯法嘅行為, 可以坐監, 同遞界出境. 所以居住係依度d外國人, 個個都會盡量避開任何政治話題.
    [版主回覆12/24/2011 17:11:44]其實我地一路講以前東歐生活, 用什麼方法煮熟, 有位羅馬尼亞大哥大加入, 佢好鐘意叉開話題, 成日帶我地返去佢家鄉, 不過呢佢地受冷戰的沖擊, 一提起便議論紛紛, 我跟本冇機會插咀, 我沒有經歷過, 沒有太深感受,只有聽的份兒,
    羅馬尼亞大哥大成日想話比人知佢家鄉好多有錢人,黑海渡假村裡有好多名車,已不再是窮國, 其實在西歐人眼中, 十個羅馬尼亞人有七, 八個是賊, 恨之入骨!!

    回覆刪除