2011年11月21日 星期一

意國女婿帶港妻尋根 - 食住編


這個周末更新都靈的網誌時, 都靈附近剛巧4.3 級地震,


震央在Pinerolo, Cumiano , 離我地 120 km, 約個多小時車,

幸好今日沒走山路由熱那亞上山, 人無事!

我們正準備這兩天由熱那亞經附近山上, 好在我們仍未行動,

早兩日 Tour de France 賽事重踩到去Pinerolo 對上山岰,

當時我剛巧在網上處理些重要事, internet 特然 down 左,

當時有點暈厥,

已為太疲倦, 早上六點已給同屋吵醒, 又以為飯氣攻心, 重走去ZZZ !

睡眼矇矓聽到窗門 bang  bang 聲, 呢幾日天氣怪怪, 有點風好像秋天,

 睡醒時泰狄熊話地震, 我才如夢初醒, 點解次次地震我也是以為太倦去ZZ?

早前話, 咁多年也未到過都靈 , 其實早於三, 四年前就計劃去,

酒店也預定好, 那次剛巧撰換車, 特然發現臨時車牌不可駛出法國,

於是被迫要改期, 到過都靈那團火便無疾而終!


今次本來網上預定好一間不錯向酒店,後來才知酒店在 Linghotto 區,

一來遠離博物館區, 二來住在 Torino 的人也知Linghotto 有一間精神病院啊!

一些客人更留意到晚上附近有道友拍針, 所以我們立刻轉呔, 最重要是安全感

後來找到一間在皇宮側邊的小酒店, 約一百多元房租以三星小酒店來說,

好像 over priced, 不過考慮到早晚出入十分方便,  可以把車子泊在後園,

走路到各大博物館! 發現沒美侖美的酒店務量力而為大堂, 勝在清潔典雅 ,

最近才裝修好,  房間內是木板地, 浴室是最怕是+年老舊的地氈與殘舊的浴室,

預計這兩天吃的是意大利菜, 全是意粉及肉類為主,

前第一天在熱那亞先吃點海鮮,   青口意粉, 炸雜錦海鮮,

 十一時到步後,  到酒店安頓好行理及車子, 便去附近覓食,


近日意法物價上漲 20 - 30  % , 在超市甚麼都貴許多, 莫說出外用膳 啊!

今次四天也需在外解決, 對於食我家大老爺有要求, 坐快餐店,吃三文治, 

食雪藏 pasta, 也不用預他份, 我們找館子盡量避開以遊客為目標的廣場,

邊偏向小巷內, 在皇宮旁邊的小巷有家別緻小飯館, 整齊酒杯,

有不少本地客人, 因當天都靈有三十多度,有冷氣供應, 就這間吧!

 天氣熱吃不下肉呀 , 只點兩客意粉 primo,  很久沒吃 Carbonara,

 於是 Carbonara alle penne, 果然是一彈牙 al dente, 對我來說卻硬了一點!  




 

 











 
泰狄熊的最愛煙煙韌韌的 薯仔 dumpling ,

Gnocchi con sugo di pomodoro e basilico
(Potato gnocchi with tomato sauce)!

 
















當晚在酒店解決, 卻令我倆已喜出望外, 這館子是南部 Puglia 有海鮮供應,
眼花撩亂,又想品賞海鮮以外的菜色, 這兒在內陸, 又怕海鮮不新鮮,
多年來每次在外邊吃飯, 也找不到合心水的蔬菜, 不是沙律便是烤雜菜,
千編一律, 為吃多點菜, 我點了一客雜錦前菜, 可是大部份也不是我杯茶,
我們旁邊的客人點了一客青口意粉, Spaghetti with mussels , 看得我牙痕痕,

 












上以酸菜洋蔥仔, 紅椒, 釀小茄子,torta di Spinachi ,  兩種 泰狄熊愛的

Foccacia, 而泰狄熊點的一客八爪魚炆 薯仔, 我們的最愛, 好有水準,

份量大得兩人也可吃下, 於是大家交換吃, 吃完前菜已肚子已填滿一大截,

已吃不下主菜, 想叫停, 可惜廚房已準備就緒, 不能叫停, 辛苦了肚皮





 

 










主菜點炆羊脾仔, 肉質很幼嫩, 我盡最大努力, 
也只消滅了一半, 胞到不得了, 泰狄熊的烤牛扒,
蘑菇汁, 肉嫩滑, 飯後要立刻散步去,
接下來的幾天, 
餐牌上的肉類完全視而不見,

 

意式早餐又是怎麼樣? 歐陸continental breakfast ,
比法式好一點點啊!不用吃硬硬的法飽,
然而又不及美國早歲餐有蛋有腸, 來得豐富多彩,

果汁, 乳酪, 芝士, 加上大量甜蛋糕, 餅乾, 
少許 salami, proscuitto, 咖啡!

初來法國,意國, 每次外出旅行, 不習慣天天早上吃乾早餐, 常自備杯麵,

今次專攻多士再塗上果仁朱古力醬nutella 或蜜糖!




第二天經過昨晚的眼闊肚窄, 決不再重滔覆切, 我們只可選 primo 或主菜,

這天午餐由於在 Vernaria Reale, 我們回到大門外的大街上找小館子,

risotto  , Ravioli, 心大心細, dun 飯要兩位用, 終於烤定意一式雲吞 Ravioli,

我的Spinach and Ricotta 伴肉醬, 泰狄熊的煙肉雲吞, 再加烚雜菜 fennel  !















晚上回去早前在 via Po 經過的內街館子 trattoria -  La via del Sale ,  

小小館子供應食物多元化, 又再考我們的定力, 又是難以下決定,

龍蝦仔, 墨魚汁烹意粉, 泰狄熊點個意式 'dun '飯 Risotto , 照片拍得不好!




第三天由 Piazza Vittoria Emanuele  走向內街,  不用被人當羊牯,

又給我們Via Principe Amedeo 找別佈置不錯的小館子, 

我們死性不改, 餐牌有海鮮, 必定是首選,


 Spaghetti Vongole味道一流,  泰狄熊的 Grill fish ,

再加烚菜..





晚上市政廳前燈火通明,  附近有兩三間Osteria,

各有數檯客人在戶外暢飲, 很熱鬧, 看過餐牌,走高格調新派菜, !


我們仍是傳統美食支持者, 再找找吧!

轉角處有間Pizzeria , 見這店子比兩間 Osteria 要有規模,

人家正在吃青口,  我們選擇坐戶外吧,  坐下不久,


不停有本地及意國遊客人冒名而來, 我 又再 encore 海鮮意粉,

邊個話都靈是內陸沒海鮮供應??

那當然不及 La Spezia, Adriatic Sea 的肥美及鮮甜呀!









8 則留言:

  1. 估唔到內陸都咁多海鮮呀~ yummy!! 早餐咁大個蛋糕, 睇見就飽左
    [版主回覆08/05/2011 00:10:00]估唔到, 早餐我都食唔落蛋糕!

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2011年7月27日 中午12:24

    嘩, 俾我起碼肥2kgs!!
    [版主回覆08/09/2011 04:30:00]你也 like seafood ?  落黎南部!

    回覆刪除
  3. 少女峰下的花子2011年7月27日 下午1:29

    海鮮,海鮮,我要海鮮!!! 其實以前我唔鐘意食海鮮,但來咗呢到無海鮮嘅地方後,超恨食海鮮。
    [版主回覆08/09/2011 04:31:00]其實你那邊有冇 frozen seafood cocktail  ?  用 frozen 頂住當好過冇!!

    回覆刪除
  4. 呢排我地呢邊冇青口賣, 今日突然見到超巿有青口, 我即刻買返屋企食, 不過只係配蒜蓉包同沙律菜咁食. 你唔show d 相我都唔記得左可以配意粉食!  多謝介紹!     下次我會試試.
    [版主回覆08/09/2011 04:27:00]星期六我地買青口返屋企整意粉食, 好好味!!!

    回覆刪除
  5. 好想食 海鮮呀 睇到我流口水喇
    [版主回覆08/09/2011 04:29:00]其實你那邊有冇 frozen cocktail  fruit de la Mer?  用 frozen 頂住當好過冇!!

    回覆刪除
  6. 噢!地利 Oh!tria2011年7月29日 晚上8:51

    早餐有咁多甜o野,啱我.
    [版主回覆08/05/2011 00:08:00]no wonder you like to make dessert !

    回覆刪除
  7. We just got back from Sardegna, also ate seafood. My husband got diarrhea for 4 days after eating grilled calamari. I ate 海膽意粉 (first time to try) and I was worried if I'd get sick, but ok no problem.
    When we were on the beach I saw  a decent Italian man with a tattoo in Chinese: 道友! What a joke!!!!
    [版主回覆08/05/2011 00:08:00]we wer esupposed to go to Sadegna in May but found out the price of ferry ticket was double of last year. so we changed our mind, we went to Torino instead of it. I think we must book the ticket well in advance.
     u know there are 海膽 (packed) available in supermarket ? 

    回覆刪除
  8. 多年前我姨甥由香港來英探我, 帶佢遊法國, 佢亦要自帶杯麵, 佢唔慣朝早食d硬皮法包.
    [版主回覆08/09/2011 04:33:00]我習慣食通粉, 公仔麵, 麥皮..

    回覆刪除