2007年8月11日 星期六

情迷薰衣草 in love with L'occitane

  如果有看-等待愛情的奇跡-薰衣草(水晶晶之前的網誌)






便知道我對薰衣草是多麼的著迷!

我與泰狄熊曾經兩次到普羅旺斯山區 Provence 尋找薰衣草田,

開四小時車目的只在游走在薰衣草田間,拍些照片!

漫步在普羅旺斯這片大大地上,迎面而來的是各式各樣的色彩、芬芳及美景!

















真正的薰衣草生長於海拔500米以上的地方,是單棵直生的!
莖幹細長,花蕾不多,每粒小得像米粒,只要碰一碰便很容易掉下來,
花色所呈顯的紫也相對較淺。






Lavender & Bees














未離開香港前已經常到 L’occitane 買一大堆 lavender  香薰、薰衣草沐浴露、
薰衣草 soap 、薰衣草 hand creammassage oil 、等用品!









L’occidente是盛產自地中海的 普羅旺斯 Provence使用純天然的產品原料,
來發揚這片富饒大地蘊含的氣息與文化!









而每年聖誕節也會買一堆這個地道產品Shea butter Foot cream hand cream for
Dry handmoisturizer..給意大利的親友作為聖誕禮物!












今年回港期間因爸爸腰部痛楚,便到城中的L’occidente lavender 香味massage oil加藥膏給爸爸按摩時用,爸爸很喜歡呢!








上月姑婆入醫院動手術致行動不便,uncle 給姑婆按摩雙腳,又買多一支massage oil 給姑婆,auntie 告訴水晶晶姑婆很喜歡那 massage oil;姑婆的兩位女兒由外地回港,於是又照版煮碗用 hand cream Tea Tree & Rosemay 香油作為手信,hand cream 小巧可放入手袋。



因為買了一堆L’occitane的個人護理產品,獲 VIP club優待 special offer Petite Spa facial,第一次在這店做 Facial,感覺不錯,有私人房間,浴間、bathrobe ,氣氛與服務一流!感覺像"扮" 闊太!
在法國南部還未見過 L’occitane Spa Centre,香港的L’occitane 真的會迎合市場口 味! 吸金!












 


27 則留言:

  1. 水晶晶︰你要唔要dherbs呀?我有係手呀..你幾時走人?

    回覆刪除
  2. 我覺得hk好似變左好多, 我地成日係google earth 度睇hk架! 仲有多謝你既提醒, 阿b  d 皮膚有尼幾日好d, 因為揸左隻勁藥膏, 今日開始揸d無甘勁既, 又開始紅,佢又r la。。。。。。。。

    回覆刪除
  3. 數年前的一個秋天,我很努力在花園清理雜草,包括一大幅不知名的植物,反正到了夏天又可種過。 沒多久,媽咪問我:咦 ...... D薰衣草唔見左ge??

    回覆刪除
  4. I used this brand handcream, shea butter and lavender. they are really good. I have a body mist with Lavender from L'Occidente at home, really refreshing. L'Occidente  is damn expensive in Sweden, HK store has a wider selection and better offer.

    回覆刪除
  5. oh... lavanders are my favorite too!!! I have even went to the Musée de la Lavande before! I'd like to go again and just enjoy the ''purple sea''!!! I like to use handcream of L'Occitane too, always got one near me! 

    回覆刪除
  6. 我以前係香港都係好愛這個牌子, 佢handcream真係又係一流~ , 不過米國太"乾", body oil先頂得順, 用 johnson baby oil lavender ...又平又正..HAHA

    回覆刪除
  7. 你果然是佢 fans,我只用過 hand cream。

    回覆刪除
  8. i love too but seldom use, 因為貴呀太太

    回覆刪除
  9.  我都用過Shea butter  hand cream, 好正! 每次經過  L'Occitane的店, 都被它的香味吸引

    回覆刪除
  10. 照片很美! 謝! 我都有用過呢隻牌子的handcream幾好用!  祝你dad 同埋姑婆 身體早日康復, 壽比南山啦!

    回覆刪除
  11. I love Lavender too!

    回覆刪除
  12. massage oil is good for painful neck too?

    回覆刪除
  13. Occitane的玫瑰系列也不錯,j'aime bien l'huile pour le corp.

    回覆刪除
  14. 好靚啞!!! 不過可惜我唔聞得 薰衣草 、一聞就暈!!!

    回覆刪除
  15. 我也去過普羅旺斯,但未用過這系列產品,改天也去買一支試試. 很喜歡你的網誌!

    回覆刪除
  16. 好耐無黎啦~ 漫山遍野既薰衣草真係好靚呀~ 咁你依家走左未呀?

    回覆刪除
  17. 薰衣草田好靚啊!可惜成日去到有既地方,又唔啱時間去睇。

    回覆刪除
  18. Petite poupee @安提比2007年8月12日 下午5:48

     

     
     
    大洗慳妹 2.0  快D黎我度入 stock!!
     
    szechung 你大件事媽咪有冇"發闌乍"??1d 用 Lavender "tom"番 他她!
     


    阿b媽 用 lavender oil 都得架,有鎮靜舒緩作用!
     


    何bear 我 overload !

    回覆刪除
  19. Petite poupee @安提比2007年8月12日 下午5:54

      dreams come true  it is for message and can help to release pain, or tireness. But not a pain killer. still need to use edical oinment if you got problem. Ma bria 001   thaks  a lot!! elegant lady  D 黃色mimosa & 紫色 lavender 好靚!  saa similar to Body Shop 挑皮太太@美國 johnson baby oil 有lavender  架?

    回覆刪除
  20. Petite poupee @安提比2007年8月12日 晚上8:34

    銀仔    I'm still here!! Cara Yuen thanks!! 細川莎莉 你 allergic?? 巴黎旅客   there is another line which I like is Verbena, the scent is very nice too. 用!

    回覆刪除
  21. 薰衣草田好靚呀, 我都好想去...!

    回覆刪除
  22. 法國開spa, 成本好貴喎! Spa 是超有$法國人先會去

    回覆刪除
  23. 我也是薰衣草的超級fans!!唔知幾時有機會去睇薰衣草田呢??相片很美, 像一張張名信片.  

    回覆刪除
  24. 我都係超級L'occitane fan! 冬天最愛Honey系列

    回覆刪除
  25. provence係唔係6月先開得最靚? 我上年去歐洲時都已經係8月, 怕係水尾所以無去到 呢個product真係幾潤架 ~

    回覆刪除
  26. Petite poupee @安提比2007年8月22日 下午3:07

    天蠍GG , Little Paris   6月中以後先開得最靚,七月頭已開始收割! 七月至八月也有 festival,但系D 薰衣草田己是吉的

    回覆刪除