2007年7月5日 星期四

我心中的美食




同大洗慳妹一樣,回港唔夠兩星期,食呀食日日食冇停, 唔埋咁多食左先算 !!

一落機己在機場聞到肉絲炒麵,食指己大動,昨天終於食到了!




上星期三在海洋公園吃了脆皮燒肉!真系好鬆脆!





星期四 與 uncle Auntie 食 lunch
瑤柱魚肚羹、 白切雞、鮑魚、紅燒魚頭,西籣花炒班球等 
(冇映相)-  費事 uncle & Auntie 知我寫 blog



星期五在港島一個 Dining society 試食中國各式美食!
四川菜 四小碟  蒜泥白肉、鍋盔肺片、紅油水餃、川北涼粉;
...好棘呀 !!
    

食少少已胃痛!


上海菜 鮮肉湯丸、生煎饅頭、上海小餛飩、栥飯糕..


北京 涮羊肉、炸醬拉麵、


花膠扣遼參、龍井煆仁、紅燒乳鴿、魚湯浸茶菜膽




甜品有

廣東  薑汁撞奶、糯米池、龍鬚糖等!
P. S. 唔比映相



星期日的日本燒!



前日星期二妹妹請爸爸吃西餐,我自己去了吃了雲吞麵-


是又爽又大粒的雲吞麵! 
 
部署了幾天オ可吃耶!









前晚  茶餐廳的雙丸粉

前晚系旺角本想去妹妹極力推介的 X X小廚吃海南雞飯,但又唔系幾肚餓,
所以終於去左茶餐廳叫了碗雙丸粉 ,仲食唔 sai!





煎釀豆腐!



臭豆腐!




砵仔糕


E 點解仲未有人約我去飲中茶食點心呢?

30 則留言:

  1. 臭豆腐.....正呀!

    回覆刪除
  2. 臭豆腐 , 係咪渣甸坊果間上海鋪食架?

    回覆刪除
  3. 好正呀....臭豆付呀..... ..砵仔糕呀....嘩! 嘩! 香港 i am coming soon....

    回覆刪除
  4. except臭豆腐 , all are tasty tasty  Like durian, it can be so extreme. For me, durian is

    回覆刪除
  5. 嘩... 咁多正野食, 真係羨慕死!!!

    回覆刪除
  6. 喂你有無肥左d牙?

    回覆刪除
  7. 睇見都想食。可惜現在是半夜了一點半,更可惜我身在France﹙响HK都可以宵夜嘛﹚

    回覆刪除
  8. Petite poupee @安提比2007年7月6日 凌晨3:44

    Lili Marleen 系中環凌波同鄉會!

    回覆刪除
  9. 水晶晶,你想引死我呀!尤其是那碟臭豆腐!等我七月尾返港也勁擦先!  

    回覆刪除
  10. 我發現有紅腸

    回覆刪除
  11. 番到香港,真係食指大動。

    回覆刪除
  12. everyone gets fatter after returning back to HK ME TOO

    回覆刪除
  13. 妳要好好享受香港美食,感受東方之珠夜景

    回覆刪除
  14. Il ne faut pas oublier les dim sum chez 稻香。

    回覆刪除
  15. 好好口福呀!好在我都唔輸"sit", 今日都食左buffet 借notebook的當然唔係學生, 係我同事, 我都唔知點解佢會借, 不過我知一定有原因, 奈何自己愛電腦如命! 所以就....

    回覆刪除
  16. 哇你真係好狂喎, 勁食! 最地度的都俾你食勻了! 吖, 仲有食海鮮呢? 你興趣大唔大架?

    回覆刪除
  17. 嘩!食咁多!因住肥到入唔到門口!

    回覆刪除
  18. 小白羊Petit Mouton Blanc2007年7月6日 晚上8:47

    臭豆腐好好味呀! 我想大家返到香港之後都會食食食呢。 Anyway,盡情享受香港的美食啦!

    回覆刪除
  19. 睇到妳食嘅嘢﹐ 尤其係臭豆腐﹐ 攪到我肚好餓呀﹗

    回覆刪除
  20. Petite poupee @安提比2007年7月7日 凌晨3:21

    to all,     差D 忘記 臭豆腐 ,好彩我D 朋友叫了!仲未飲酸辣湯!

    回覆刪除
  21. X X小廚 仲有好味豬脾飯, 同大蝦. 好味架. 除左旺角, 佢地港島區都有一間分店.

    回覆刪除
  22. 哇哇哇, 你番左黎香港呀??? 你老公呢? 一齊番呀? 呢排香港天氣都算 ok, 去赤柱坐下, 又或者上山頂丫. 山頂間山頂餐廳o的海鮮都幾ok架. 有冇特別野想食? 睇下如果我有好介紹可以分享下?

    回覆刪除
  23. 睇黎你真係餓左中餐好耐喎

    回覆刪除
  24. 可以拿你這一篇去宣傳香港地道美食wor!

    回覆刪除
  25. 水小姐好似餓鬼投胎咁 始終都係香港廣東菜最好食

    回覆刪除
  26. Petite poupee @安提比2007年7月10日 凌晨1:40

    大洗慳妹 2.0 幾時一齊去呀! ƒi ღ 食海鮮 !!興趣大大架 !!  今個星期la!! 巴黎旅客 tu veux aller avec moi las semaine prochaine? saa 未回來己開始肥,有排都廋唔到! bobokaihon 哈哈!太 興奮了!你就斥好,成日可回來!

    回覆刪除
  27. Petite poupee @安提比2007年7月10日 凌晨1:52

    嘉應子 , 熱誠 講到明就 chum la!! 上次冇 gum 瘋狂,上星期系家族 gathering !! Earthy   teddy bear 仲系鬼地方未返!多謝你好介紹 !! mud 都想食! 餓左中餐好耐 La!! 小白羊  你 七月尾返港也可勁擦!

    回覆刪除