2011年1月31日 星期一

踏雪迎新打倒吞

祝各位新年進步, 唔好像那輛車子打倒吞!!

上回說在第二天追動物蹤影, 雪上行追左四個多小時也見不到影,

 只見到地上的雪閃閃發光, 同動物及行山人士留在雪地上的腳印,

第三天起來時外邊白蒙蒙, 整個山谷被霧氣包圍沒太陽更加冷,

不宜戶外運動, 我們決定休息一天, 把雪鞋拿回商店退還,

然後入貨, 買點 Polenta ,蔬菜, 生果, 看來我們要多住上兩天,

泰狄熊回家時, 先來練習替車輪上雪鏈,  水晶晶也要學學以備不時之需呀!






















還未裝好, 已開始下雪, 其間遇見鄰居, 歐又停下來 chi chat!

下雪又冷於是水晶晶回去做午餐, 下午不停下雪, 我們沒外出!

早上+一時半雪粉



第五天, 天氣好轉, 於是又來雪上行, 再往租雪鞋...

零下七八度, 沿河邊行, 抬頭望向藍得不可再藍的天,

感覺清新得不可再清新的空氣, 亳不覺污染, 這兒是世外桃源!! 




地上的幼紋是雪車幹出來的, 左邊是 Ski de Fond 的 track





今次像 鬚膏 shaving cream  or Fresh cream ?



倒瀉shaving cream!









貂腳印





第六天早上,  窗外已是這樣, 車道全被白雪複蓋,

早上仍是這般白皚皚, 不少憐居棄車, 步行下山,

泰狄熊見到白雪紛飛也不敢冒險, 行落山買麵包,報紙,

可惜她他落到去超市後, 才發現沒帶銀包, 又再回來...

他笑是當運動, 今天不用去 snow walk !





他再落山的時侯, 在小屋旁見到一隻小小貂, Hermine !

























下午泰狄熊見到一幕驚心動魄場面, 這輛車子在家門前打倒吞, 

因為上斜路, 加上雪, 輪子沒裝雪鏈, 漿力不夠失控向後滑, 險象環生

幸好停在這兒, 司機立刻下車裝雪鏈, 執身彩,  再多+米便滾下山邊, !!



再往下望, 第一次映到樹頂



沒什麼好做, 我便看看書, 看看雪,再看看書,看看雪, 差不多又到晚歲餐,

家裡整好肉醬, 吃過意粉同 Polenta, 於是用剩下來的焗薯蓉Hache Parmenier!!

烚熟兩至三隻薯仔, 用叉壓爛, 再加牛油, 口感會香滑點,

把做好肉醬置焗盤底, 再鋪上已烚熟的薯蓉, 灑上碎芝士,



放入烤爐約二+分鍾,便成, 那天我們也一併做Gratin西蘭花 !



9 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2011年1月31日 上午9:50

    車子打倒吞,好驚險 你果頭so 大風雪...take care

    回覆刪除
  2. Lovely scenes of snow! enjoy !!!

    回覆刪除
  3. 哇咁多雪,我呢邊D雪都溶得7788啦

    回覆刪除
  4. Pandos - 喺Krakow2011年2月6日 下午1:51

    雪鏈我第一次見... 大鄉里!
    [版主回覆02/06/2011 22:45:00]你地冬天是否轉用用雪呔?

    回覆刪除
  5. Pandos - 喺Krakow2011年2月6日 下午4:32

    係用雪呔呀! 咁係咪用雪鏈就唔駛換雪呔? ? 定係因為雪山所以要加雪鏈? 好蠢呀我...
    [版主回覆02/10/2011 23:03:00]我地法國南部 平地通常沒有雪, 要上山才有雪, 所以平日唔駛換雪呔, 上山就要備雪鏈, 否則會罰錢!
    德國好似冬天要換雪呔??

    回覆刪除
  6. 嘩, 你度要出動到雪鏈啦 !?
    我呢度反而冇晒雪了 !! 仲有成 10 度添 ~
    [版主回覆02/10/2011 22:58:00]定係因為上左雪山所以是負五度, 又落雪要加雪鏈!

    回覆刪除
  7. 果個人明知渣車上雪山, 唔用雪呔都要用雪鍊, 佢仲敢去搏, 好彩最後有驚無險~~
    我地都想買雪呔, 但竟然d 舖頭話冇我地架車果個size 既雪呔.
    [版主回覆02/10/2011 22:57:00]泰狄熊話架車在佢眼尾跣落去, 好彩我地架車唔係泊係斜路下面, 唔係一定比佢掃低埋!!

    回覆刪除
  8. 雪地揸車係唔係應該要重新學呢? 我從末試過揸雪地. 
    [版主回覆02/11/2011 05:03:00]我唔識 ,我也未試過, 妹妹話多倫多多冬天要轉雪 tye, 我諗是經驗, 我地法南, 意西北好少公路上會積雪, 就算落雪第二天也溶掉, 要問下意北 blog 友!!
    如果厚雪諗應該會跣, 如果是地上結冰我諗應該好跣, 只在新聞見過, 轉45 度彎已向外則飛, 用 break 重跣多d, 泰狄熊就試過平路行10 - 12 km 用 hand break 停車, 架車完全似溜冰, 不過平地會好少少,  朋友話有次在結冰山路差d 碌落山!!!

    回覆刪除
  9. 你們那邊的雪景好靚呀!

    回覆刪除