2011年6月17日 星期五

無知婦女vs 野蠻大嬸

早兩日同泰狄熊往超市搵豬肉煲湯, 呢間超市我地好少去, 大多北非移民,

排隊比錢時, 因為收銀員行開左, 我地等左好耐, 於是再去拿些排骨煲豬骨湯,

我本來一路同泰狄熊研究這超市價格比另一間便宜,  以後煲豬骨湯可以回來,

忽然感覺到有東西在我腳上, 後邊位亞毛'用力地'把她的購物車 '挫' 係我地之間,

共被人挫左四, 五下呀!  正常人放車仔, 第三下也怕且會睇下掛?? 是怎麼回事?? 

難度我穿上三號鞋, 她也以為二+一世紀的中國人仍纏足??

我本能大叫一聲, 叫佢小心我隻腳, 唔好再來,

其實我之後有另一位亞毛排隊, 佢地一邊傾呢位肥亞毛就向我則邊移動,

 人地兩個人排隊買東西,其實無位sip囉, 大家也在等,  你急什麼 ?


正常人撞到人也停下, 望住對方道歉, 她居然若無其事, 對唔住都冇講!!
泰狄熊同我講, 法國真係多無知婦女, 唔通要用刀對付對於這些無知婦女,

對唔住都講, 沒半點廉禮儀,  我地大聲用英文話佢低能囉!!

他亦不喜歡見到潑婦罵街出現, 我也唔會同佢地吵, 咁冇品呀!

 對付野蠻大嬸,  只須可大聲張揚她的惡行, 唔好以為我好蝦呀!



佢當然啞啞口無言, 唔敢再'質'過來,  我站著不動, 有位也不動, 費事佢企埋來,

一路令頭斜望佢, 佢只可睥著我,  我唯有望住佢令頭回敬佢呀!

我地把東西放入購物袋, 野蠻大嬸仍睥我....

最大問題是電視做出太多負面報導,有的法國人好可恥, 我排隊時,
經常有六十多歲婦人, 把購物車撞我, 或頂住我, 咁橋次次都係女人,

有時我會儲埋一肚子氣,  我必定出聲叫佢唔好推, 向不善者還擊,

 所以我通常四圍行等泰狄熊排隊!! 



我的中國友人八月懷胎時時, 往兒子的托兒所接歲半人仔放學,



另一家長出門時, 眼見友人同兒子隨後, 也不拉著門, 於是小手被門夾親,

正常人見到大肚婆也會拉著門, 呢個家長仲係男人黎, 真冇風度!

10 則留言:

  1. 德國d人又係唔識排隊架!!!! 次次必定有人推人or打尖架! 唔覺有幾文明囉!
    [版主回覆06/21/2011 04:15:00]
    從未發覺d德國人唔識排隊架!!!!  呢個法國亞毛佢有排隊架, 不過佢唔你係想打尖, 佢只係'唔順削' , 要 dump 我, 直情有攻擊性!

    回覆刪除
  2. Herbivore Cats 食菜貓貓2011年6月17日 下午5:41

    我對法國人印象麻麻, 主要都係源自第一次去法國旅行, 去迪士尼遇著好多後生仔女, 煲煙嘅煲煙, 打尖嘅打尖, 真係好唔掂
    [版主回覆06/19/2011 16:21:00]好多後生仔女的行為也有問題, 早兩天旁晚坐火車由另一省回來, 火車擠迫, 車卡有六個位,其中二個被二個不同人霸佔, 我與泰狄熊站在外邊良久, 二人看到也不自動讓開空位,  其中一名是操英語背包青年佔住, 玩他的iphone, 可能他腳長,另一個被中年北非女扒著睡, 她曾起來望著我們又再扒下裝睡! 下一站是一小時車程!
    泰狄熊就六人佔四位, 有人企著卻沒位坐, 這班人的教育水準真好, 直至我指著位子大聲用英語問泰狄熊是否要坐下?個男仔聽到才示意有位子, 給我坐下,  個北非女仍扮著睡, 她旁邊的中年女人才拍醒她讓開空位, 泰狄熊才有位座下,

    回覆刪除
  3. 少女峰下的花子2011年6月17日 晚上7:20

    咁我呢邊未叫做文明d,我真係好少俾人插隊。係肉檔前,無隊排,但大家都知邊個先,邊個後;就算肉檔大叔問其中一人,如佢知邊個係排係佢前面,佢都會話未輪到佢,隔離乜誰應該買先。 你著3號鞋,係邊到買?我著4號,根本唔使諗係呢到買鞋,我全部都要係香港買,然後寄過來。
    [版主回覆06/18/2011 06:37:00]我覺得她不單是想打尖咁簡單, 是有攻擊性! 佢要放佢架車仔在我腳上, 沒理由, 挫完一下, 重雙手拿起架車仔死 '質', 死'質', 佢個人完全係另一邊? 直情想 bao 開我!
     I can hardly buy any shoes here ,the smallest available size is 36 here.   For boots, i can wear 36, normal shoes, I got to wear size 35.5 and sometimes, Geox, Clarks has size 35 available. most of the time I  bought shoes from HK last time. I am trying to get shoes through internet  recently ! b

    回覆刪除
  4. 英國人始終夠有涵養 嘅 虛偽, 明係有歧視外族人都唔會做咁出面, 非常高手. 所以生活愉快.
    [版主回覆06/19/2011 06:20:00]現今的法國人已包括, 北非諸國 (不是指黑人),法國有太多這些沒文化小人,  有回超市床單特價, 三名帶頭巾的女人可以把+多張床單全拆開, 掉在地上, 走廊路中心成個小山, d security 只可 ,

    回覆刪除
  5. 法國人始終係比較傲慢自大!!
    [版主回覆06/19/2011 15:45:00]現今的法國人已包括, 北非諸國 (不是指黑人), 她有點北非身形,法國有太多這些小人, 有回超市床單特價, 三名帶頭巾的女人可以把+多張床單全拆開, 掉在地上, 路中成個小山, , 大家也為之則目, 我在想是否她們是婦女, 沒機會受教育,

    回覆刪除
  6. 咁都得, 佢呢種行為, 唔止係無禮貌, 直頭係野蠻囉!
    [版主回覆06/20/2011 05:29:00]佢精神分裂, 所以我慳番淡氣!  冤家路窄, 今早又撞到佢!
    guess what, we met her again at the newspaper strand this morning, I was waiting for teddy bear to get the newspaper and she came out of the store! 

    回覆刪除
  7. well done! I would do the same every time. Seems like France is no better than HK or Mainland China hohoho..
    [版主回覆06/21/2011 04:06:00]French woman are very snobbish, they always say Liberty, equality,   fraternity (Latin frater : "brother") , yet, they are extremely self center and selfish!

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2011年6月20日 晚上9:30

    要打醒13分精神!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆06/21/2011 03:43:00]相信你也受唔少氣, 我在想是否她們是回教婦女, 沒機會受教育, 大部分人開門如果知道後面有人, 都會停下來拉開讓後面的人一起出,  重係自己兒子的同學仔, 唔通自己個仔才是寶, 人地果d 係地低泥??   就算好趕也出聲!!

    回覆刪除
  9. Pandora 香傭講法文2011年6月20日 晚上9:49

    well, yes!! (maybe those 回教婦女also受老公唔少氣 so............!!)
    [版主回覆06/29/2011 23:19:00]不單回教婦女, 你覺唔覺法國女人超自私, 又自我, 好似以前在海灘也領教過一個妒忌心好重的亞毛, 她三番四次硬要把人家有臭味的拖鞋放在我的跟前, 那位亞毛仲以為自己是超級市民, 目的是要我讓位給她呀!
    我地人在外邊, 好多時也想低調點啊!

    回覆刪除
  10. 平時香港好多人都成日數大陸人點點點...但睇多d, 真係世界大同...邊度都有同樣既人...見多不怪...唯有獨善其身囉...
    [版主回覆06/29/2011 23:19:00]我地在好多時也想低調點啊!
    法國女人超自私, 又自我, 好似以前在海灘也領教過一個妒忌心好重的亞毛, 她三番四次硬要把人家有臭味的拖鞋放在我的跟前, 那位亞毛仲以為自己是超級市民, 目的是要我讓位給她呀!

    回覆刪除