2011年6月25日 星期六

客串保母

jun 20

早星期,本來準備上山避暑, 友人來電, 在托兒所的歲半女兒發燒,

學校老師要家長把生病的小天使接回家, 以免其他小朋友感染病毒,

友人夫婦也有工作在身, 將身不由主,  來電求助熱線求救, , !

於是水晶晶二話不說, 連人帶滾拿手袋, 立刻開車先直奔友人公司,

取她家門匙, 然後到托兒所接女兒回家, 看護小天使致友人下班回家,

SOS保母去托兒所, 托兒先生所照例查身份才把小童交給家長指定人士,

在手袋內找身分證時, 居然遍尋不獲才, 想起周末郊時, 把銀包放入相機袋,

早上趕出門, 卻沒發現忙記帶銀包, 仲開左個多小時車, 幸好沒被警察查牌,

沿途經高速, 上山, 落山,  因為臨近暑假, 法國近日嚴例抽樣調查, 打擊快車,

那會兒一額汗幸好有泰狄熊常在身邊, 輕則罰款, 扣車... 好鬼瘀!! 忘記帶銀包,冇身份証, 又冇 credit card, 叫人怎交個 bb 比你??
一年三百六+四日也跟身的銀包, 就是今天沒放回手袋, 鬼整,

沒辦法,  唯有叫外邊的拿泰狄熊的身分證, 一看沒'泰狄熊' 呢個名,

呢位有身份證, 但個名唔同播, 這兩個十足果d招搖撞騙, 拐帶人口,

托兒所起初真係唔敢比 BB 我地, 還不好意思, 有人烏龍 , 沒話可說,

睡眼矇矓的BB 來到 , 雖然BB 見到我伸手抱抱, 已二話不說欖住我,

我地時不時見面, 所以小天使 兩兄妹好跟我地,

托兒所話要再打電話比BB daddy 查證, 確有其人, 一天光晒!

轉折一輪, 終於可以返家!

回到家, 已是二時許, 大人也肚仔餓但要先照顧那裡小天使,由於她沒謂口,

托兒所給小天使吃了少許午餐, 照媽媽指示本想給她午睡,  她不願待在床,

是比BB 食 yogurt+ compote, 吃過小點後小天使 不知幾生猛, 爬上梳化,

然後跑出跑入, 水晶晶視線緊釘,始終是人家孩子,責任更大,不容有失,

幫她探熱, 仍有微燒 38 .5度, 不過好精神, 又食得, 又拉得,




不過到我同泰狄熊吃午餐, 她好像肚仔, 又想吃啊! 

如是者, 小天使在家不停動, 又搬椅, 又爬高, 我便跟出跟入, 遙距監察,

 數小時的看顧一個小幼兒, 已令我倆有點筋疲力歇,





今次客串補母六小時,  令我再次體會, 生兒育女,是長期作戰的,

二十四小時不停, 尤其不懂說話, 歲半識走識跳的,更眼明手快,

她會推動椅子, 爬到檯上拿東西, 甚至上櫃頂攪攪震,




等到友人夫婦下班接手, 我便功成身退, 小天使爸爸, 立刻帶她看醫生,

最後九時多終回到自己家中,趕快吃點東西,大家累得馬上倒頭大睡。

當天晚上小天使睡不好, 一連兩天全家也睡不好, 小天使媽媽差點兒虛脫,

第二天到小天使的哥哥安東尼耳仔不妥, 小天使爸爸下班趕忙帶他去醫院,

弄到半夜才回家, 第三天到小天使爸爸病倒, 下午告病假, 回家休息!

真是一不離二, 一個小朋友生病, 哥哥也生病, 最後全家病倒,

健康無價,  相信家有孩子的媽媽一定有類似經驗!





4 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年7月14日 下午6:28

    一個病, 全家病,冇得避.

    回覆刪除
  2. 小朋友生病最辛苦係爸爸媽媽, 又唔夠休息, 通常都好易病埋一份!! 希望佢地一家都快D好番!!

    回覆刪除
  3. 發緊燒都咁好精力, 如果無病無痛時真係搞佢唔掂喎..
    [版主回覆07/24/2011 03:22:00]her mom sais she is even more active than her elder brother.

    回覆刪除
  4. d細路真係估佢唔到架, 我見過唔少發到成39度都仲鬼咁精神
    [版主回覆08/10/2011 22:47:00]少d 精力都頂唔順!

    回覆刪除