2010年8月21日 星期六

現代拐杖與山羊路

Jun  28

山羊路

今次行這路線是泰狄熊揀撰, 由起點高度到石頭約上 700 - 800 m,

這條山路斜坡多, 又多碎石, 全靠行山杖才不致跣底,

他要看大石, Torri del Vajolet , 原來難度指數是 sportive 人士,

起點是 Gardeccia 1949 M,  約一小時便到 2243M 的 Refuge





這帶山頂的岩石是呈白色, 黄昏時夕陽把山照射成紅色, 如玫瑰花,

這裡德文又叫 Rosengarten / Cainaccio , 看日落一流。

要上到大石頭上的石屋 2240 M , 我地行到約四十分鐘, 经過密茂的樹林,

起程前沒有帶行山杖, 幸好到達Dolomities 臨時買了一對, 否則對腳有難!



來到上圖的河谷, 有人叫好倦, 便停低抖抖叉番兩格電, 在河邊午餐,

山谷好多碎石頭, 有情侶把石頭砌成 love message





 

















 






我地由圖中的山谷行上來  ,  後段停左好多次扯氣,  我地行得好麼,

有人話我地來渡假, 不勞疫, 不過邊個話要上Torri ???

又要 tum 才肯掠撑下 , 尾段真的吃力, 差d 斷氣,   差点想放棄,

重有兩個G 字促住有落山的一家三口, 問問上邊觀景如何,

行山的目的是看風景之餘又可強身健體, 要量力而為, 不是行得快就好呀!





















 行山經常要上斜坡, 落斜坡,  功欲善其事,必先要有好行山裝備, 

一些基本裝備,除了水樽及背包外, 可保護我們的衣物也不可少,

行山裝備最先決是一雙鞋子與厚襪子,  鞋子作用不單在防跣腳,

更可助越過溪澗, 遇上積雪也不會弄濕襪子;而襪子是防止摩擦起水泡,

當年第一次去 Courmeyer 及 Cervina 時連鞋也沒有, 膽粗粗地學人行山,

回來才開始買鞋呀, 襪呀! 



另外其它如風衣及一雙行山杖, 更是不可多得!

泰狄熊初時更抗拒, 不肯使用 , 怕人家笑他無用, 要用拐扙借力!

後來跟Alpine Club 去行附近山頭行山, 領隊又每人派一對,



以前常感覺到拿鋁質行山杖的人好 pro , 好資深的行山友才有資格用,

而今次到多洛米亞山區旅行, 令我對健行杖完全改變了現觀點。

我們便發現無論老少手上也握有最少一枝鋁質健行杖,

由一下車開始, 到吊車站頂, 原來這枝棒行山人士好幫手,

無論上斜坡或落斜坡, 這枝鋁質伸縮棒也可發揮作用,不是扮野, 

把身體重點分散到健行杖兩點,慳不小力氣, 落斜坡更不易跣腳,

這枝鋁質可伸縮棒健行杖收藏容易, 可放入背包!



幾年前在 冬天Allos 跟行山響導參加 excursion , 導師每人派一枝健行杖,

建議我們行山時帶備在身, 才開始常用!

上圖的健行杖可伸縮至腰部高度, 夏天用健行的圓碟(右)及

左邊像雪花般的圓碟是 冬天雪上健行專用!



有些公園起點示範動作, Nordic walk 是近年才普及運動,

這種運動手腳並用, 致 全身擺動,  與游泳有二曲同弓之妙 。



最高那段經過數十個Zig zag 彎路, 終於抵達驛站Refuge Vajolet ! yeah !!!!!

上面人山人海, 有人攤在草地晒太陽,辛辛苦苦行上來, 要hea 番夠,

又有人好似餓鬼衝入驛站refuge , 立刻開餐,餐廳車水馬龍,




















由高處往下望, 隱隱約約可見山谷中小徑, 原來真的好斜,


















 
野生大角山羊 Bouquetin常出末的地段, 全是石頭







































就是這個石塔 Torri del Vajolet , 要再向上行多三小時, 我地冇上去!

見到不少年輕人帶備 爬山繩人, 頭盔 rock climbing!



今次發現我們的耐力又進步了不少, 回程在河邊浸腳,消除疲勞!

見不見河間白色沙石, 地質全是石灰岩, 典形白雲石 Dolomities ,



落山才發現, 那兒像花園, 松樹, 遠望可看到冰川, 草場上有牛牛,

有時看東西也要面面觀, 轉個頭再看, 不單只見白石山呀!

Refuge Alpine Stella ,




6 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年8月21日 晚上9:15

    我呢度好多人用健行杖架. 可能我呢邊普遍活動係行山
    [版主回覆09/05/2010 17:32:00]我地起初自己去又唔識簡路線, 呢幾年行山成日帶住, 真係好幫手!

    回覆刪除
  2. 我都決定如果我再去行山, 必會添置一雙行山鞋! 所謂工欲善其事, 必先利其器!
    [版主回覆09/05/2010 17:34:00]你成日去旅行, 必定係好幫手!

    回覆刪除
  3. 我都用咗3年,冇佢我對膝頭一早報廢囉!
    [版主回覆09/04/2010 14:59:00]今次去 Dolomities 起初沒有帶行山杖, 見到人人用, 於是在 Val Gardena 再買多一對, 好彩有它, 對腳才不至勞損, 由其泰狄熊對膝關節, 二十多元抵到爛!!

    回覆刪除
  4. me too, I love hiking ! good for health ar 

    回覆刪除
  5. 我上次行山事出突然,著布鞋又冇著襪,個friend重離譜著住拖鞋 (啱啱去完海灘),落山時sin到七彩,步步驚心。
    [版主回覆09/05/2010 17:38:00]我地也見過人著住人字拖鞋行上高山湖,  唔著住行山鞋, 好易朽柴!

    回覆刪除
  6. 我其實也蠻認同的 老師想買 除臭襪 送給有 腳臭 的同學們, 治療腳臭 太耗費時間了 腳汗 也沒改善 aPure 還比較好用 aPure除臭襪 有人問 aPure除臭襪哪裡有 aPure產地 跟 當兵 怎麼穿 UNIQLO 進去 五指襪 好

    回覆刪除