2008年3月22日 星期六

復活節- 蘑菇也風狂

 食西北風的復活節


上星期日春回大地,天氣好好、氣溫回暖

我與泰狄熊還可以去了行海邊,

水晶晶睇怕可以收起張羽絨,同冬天說再見!

不到兩日,明明是春天,冬天又再復活,後山不停下雪,

與上星期由 Allos 回來時一模一樣萬天飛雪!

而且天氣十分乾燥,鼻水流了一半已乾透了,

今早有點血絲!
          

           受難日Good Friday去巫婆村前,

下午去了 Valley Argentina 的 蘑菇餐廳 Ca' Mea

 (Casa mia= my home)!

Argentina 河邊的餐廳門前是巨形大蘑菇!



 







                                        Artichoke with capaccio生牛肉 配亞芝竹

Porcini mushroom in oil

Funghi cream (white in colour)

Frittata di formaggio (cheese & mushroom omelette)--

 on top row 2nd on the right   

Fondente di Formaggio (cheese fondue)on top row  on right 

Fried Potatoes with mushroom- second row on left

Bagna Cauda  with vegetables (Typical dishes in Piedmonte),

蘑菇切成蓉加入Anchovies煮成,再加入忌兼,

用蠟燭臺保溫,再用不同蔬菜點來吃!

Bagna Cauda means hot bath!好鬼正呀!
蔬菜 Artichoke,endive, pepper, celery, fennel






Primi Piatti : 

Tagliatelle with mushroom and cream sauce
Risotto with mushroom!






Main course beef steak &  roast lamb, 或炸蘑菇!

由於我地冇本事再食大cau 肉,所以Deep fried Porcini 首選

 Porcini 大到直徑手掌般長的蘑菇!



dessert :

Frutti di bosco (Berries found in woods) &

  Lemon Ice cream

Lemoncello, Grappa !!

 

吃完這一餐美味蘑菇餐, Good friday 晚上什麼吃不下!

 

餐廳以前是橄欖磨房 Frantoio 所以有幾個大古董!

Still remember this?











古法橄欖磨房 Frantoio








採不到磨菇 一 porcini

those are mushrooms hunted by our friends

回家途中,打大風,汽車在高速公路上左右瓢瓢,一連兩天也是冰冰凍,從未試過復活節只得十度、八度,像回到雪櫃內,什麼地方也不想去。



11 則留言:

  1. 我菇狂來了. 咁引我架你.
    [版主回覆03/25/2008 03:24:00]有機會帶你去,四人行,近上次模識戰爭 Taggia 那個 town!

    回覆刪除
  2. 你五月會响邊呀?
    [版主回覆03/25/2008 04:32:00]五月會响 Monaco &  Alps. If you want to see Grand Prix, you must book that holiday apartment well ahead!

    回覆刪除
  3. 我也是菇痴! 全菇宴我得不到, 因Pi不吃菇呀!
    [版主回覆03/25/2008 08:00:00]我 地 organise 個 獵菇之旅!我又系 乜菇菇都岩!
    菇食得多對肝不好架!

    回覆刪除
  4. 菇菇呀~~  我最愛菇菇﹐ 乜菇菇都岩﹐ 日日食都唔會厭 (可惜大少唔太食~~) 不過有時都唔理得佢咁多~~

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食菇架, 但只知道菇類好濕毒, 但唔知對肝唔好呀
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  6. 我對炸蘑菇很感興趣﹗好味嗎﹖
    [版主回覆03/27/2008 04:12:00]炸蘑菇好溜 &熱氣!I prefer mushroom fried with Garlic!
     

    回覆刪除
  7. 嘩!咁多菇,真係食得好健康!

    回覆刪除
  8. 我好鐘意你果張大蘑菇相呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  9. 我都很喜歡那個蘑菇,加上我都超愛別蘑菇!

    回覆刪除