2013年10月15日 星期二

裙拉褲甩搬新家

終於都搬屋啦!

出發回鄉前夕, 殺出個Yahoo Blog執笠事件, 攪到人人自危,

不知要搶救六年來的心血, 定來搵番失散的 blog 友先, 

 唉!! 攪到個心日日囉囉聯,....;再不回來搶救, blog 友便會失散,

尤其好些一直追縱開的 blog ,時不時想去探大家啊!

 搵唔番就好失落, 所以我呢個荒廢左blog務的閒人不得不再山,

 回來真係裙拉褲甩,  又沒時間研究, 看過其它 blog 友提供意見,

要先開個地盆, 才返去yahoo 備份, 否則會變成唯讀,

入會唔番去 blog 友度看, 咁就真係死得!

我攪左好耐今晚先識set 番自已blogspot個 link ....

搬咗新屋真係要時間熟習環境...我不會愚公移山啦!

太大工程, 現在好似武俠片, 要留個地步比大家,




在這裡暫時仍然是在摸索中, 又要花時間重新熟習環境,
 
未適應,相信settle down的那日都幾遙遠..加上近日家事忙,
 
遲些才為新居整理佈置,  請大家忍一忍,

唯有等blog友仔們慢慢地聯絡上,  希望大家都搬屋順利啦!

14 則留言:

  1. 太好啦,你返來啦!
    我用yahoo 備份dl晒落嚟,再up load上呢度,不過D相就第日慢慢才搞啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Luca Mama,welcome on board ! I heard it is complicated wowI am retard with all this procedures.

      刪除
  2. 手机留言有㸃麻煩,都試試。如果按我名字去了Google +網頁,按about會有我網址架。我搬屋搬到損手爛腳一肚氣,希望你可以順利搬屋啦!

    回覆刪除
  3. http://longbell22.blogspot.hk/
    HI, 我來打招呼
    搬新屋真係好煩!!!
    我攪左大大話2 個月都不太懂.
    真係頭都大 ><

    回覆刪除
  4. Hi ! Just got your email ! I added you la ~
    My blog is private, I just sent blog invitation to your yahoo email..

    回覆刪除
  5. 頭頂果張好靚喎~ 靚太hehe~
    我set左任何人都可以留言噃... 無理由留唔到格... 快D來留啦!
    ...啊! 你講yahoo blog... 原來一備份左就無得留言或寫新blog架! post唔到篇搬遷啟示,真係火!!!

    回覆刪除
  6. 我有d追縱開o既 blog都唔見咗.

    回覆刪除
  7. HI, 一入到來,看到張POSTER好鍾意,人同景都好靚!
    慢慢來啦!我都比新BLOG攪到損手爛腳!而家都仲未摸熟!

    回覆刪除