2013年10月10日 星期四

不見不散

我是由2006年二月開始在這兒寫Blog的,

記得當年有朋友從遠方來訪, 由她導我進成為 blog 仙,

轉眼間已成仙七個年頭, 自從搬過法國後,己慢慢淡出,

不知不覺我已在Yahoo 這裏住七年, 搬來法國也三年多,

估不到殺出個Yahoo Blog執笠事件, 攪到人人自危,

 不知要搶救六年來的心血, 定來搵番失散 blog 友,  









剛巧要返香港賀壽, 又沒時間研究, 總之攪到個心囉囉聯,
再不回來搶救大家便會失散, 尤其好些一直追縱開的 blog ,

回來真係裙拉褲甩,   看過其它 blog 友提供意見,

 *** 要先開個地盆, 才返去yahoo 備份, 否則會變成唯讀,

   入會唔番去 blog 友度看, 咁就真係死得! 



太大工程, ...我不會愚公移山啦! 
現在好似武俠片, 要留個地步比大家,



又要花時間重新熟習環境,加上近日家事忙,
遲些才為新居整理佈置, 請大家忍一忍

相信settle down的那日都幾遙遠..希望大家都搬屋順利啦!

麻煩各位留個地步, 我會去搵你地

 我攪左好耐今晚先識set 番自已blogspot個 link ....
http://petitepoupee06.blogspot.fr/

1 則留言:

  1. 水晶:
    我加咗妳blogspot喇,
    應該喺可以追縱妳
    你加埋我哩!!
    Diy
    [版主回覆10/17/2013 01:07:05]done§

    回覆刪除