2011年12月25日 星期日

歸家

 上星期二我地終於我返咗屋企啦!   

寄住馬賽眨眼間幾個月, 好思家呢!! 又快到聖誕啦 !!

嘆夠大鑊飯, 幸而近月來有專人安排西歐員工膳食,
吃得太多,個多月來不停做運動, 才免強沒加磅

出入唔使比一百對眼望住, 早上唔使不停Good Morning,

兩餐唔使不停Bon Apetite, 自己愛吃什麼就整來吃,

呢排成日想整 T n P 示範的煮餸菜..而且又快到聖誕啦!


這兒秋天吹的 Mistral, 真真厲害, 基地在空曠地方,
 食到應, 而且進入十二月, 氣溫明顯下降雖有暖氣開著,
早晚近窗位置溫度已跌至四至七度,有陽光照射也得+二度,
房間維持在+二度, 要出動私家暖爐自行加溫, 快令人吃不消,
多年來我已習慣和暖的室溫不停做運動..



今年結婚紀念日
, 我冇花收, 仲要大哥大同事去 shopping, 晚上靜雞雞出去城吃飯, 同事仲要痴順風車出去,


馬賽好多高檔搶錢餐, 朋友介紹一間以為安全,點知
那天未回到基地已把吃下的忌兼蒜蓉魚湯Bourride 全吐出來





泰狄熊話正日生日點都要二人世界 , 吃燭光晚餐!!!!


終於可以收玫瑰花, 我地送完聖誕禮物比小朋友,
 
在附近港口吃個簡簡單單燭光晚餐,呢間往靠得住 !!
呢次我選香煎St Pierre,   




 





泰狄熊吃的蚊形牛扒
,side dish,  薯條










過左三個月公主式生活, 要打回原一形,第一天回家做家務,

弄斷四隻指甲, 痛不欲生!!!!!!!!!

星期四仲趕到同呀同鄉一齊做冬, 冬菇花膠煲雞,
今年家人全齊集做冬, 只有我在外邊, 陪伴夫君,

點都要同鄉里一齊, 今年看我地第二年一起過 !
星期六又會同友人一家開 Christmas Party !
 
聖誕節梗係要同朋友一齊玩先有氣氛呀!!



Christmas lighting at Menton!

 














 
之後我地上山 一個星期後見 !!
 



6 則留言:

  1. Belated Happy Birthday !!!
    又多過12月之星 =D

    回覆刪除
  2. 聖誕, 新年快樂! 弄斷四隻指泰??? 弄斷四隻指甲. 希望只係水晶甲啦!
    [版主回覆12/31/2011 18:36:02]對呀!! 弄斷四隻指'甲', 多謝你提醒!! 我無整開水晶甲架, 好頭痛成日斷!!

    回覆刪除
  3. 渡鹰河 Yahoo 香港2011年12月28日 下午5:15

    這個 Blog 很有意思。

    回覆刪除
  4. 間屋做型很美,很有聖誕氣氛....
    [版主回覆01/11/2012 22:11:52]我也喜歡色調, 紫紫藍藍!

    回覆刪除
  5. 祝新年快樂
    [版主回覆01/04/2012 04:02:53]多謝!! 師父!! 我也祝你今年馬不停蹄地去玩個痛快!!

    回覆刪除