2011年5月10日 星期二

不用做污穢貓

 


生平第一次踏足美國, 便一波三折, 今次旅程過關斬將,

本來+分期待的美國旅程, 卻被一盆冷水淋下來,


第一次上不到飛機, 要拿行理回家, 再重新訂票,

完來張信用卡一直沒啟動過!

兩星期後再整理行裝, 終於成行,


















































荷蘭一直看著窗外,海上航行的貨櫃船成為蟻仔般小,

今次航線向上飛經好接近北極, 到下邊的冰山,
 

航線經過大西洋的北面,看飛機上路線,在冰島與格陵蘭附近,

 難得可俯望極地, 隱隱約約可以見別人類在冰海上活動痕蹟!!


























 
不知是否尼斯的法航有心要再開水晶晶玩笑, 人到行理又未到,

沒衣服替換, 幸好我這次是省親, 不是獨行俠, 住酒店,

 家姐可提供所有個人用品, 包括新眼鏡, 新底,  姐姐找出多年的T shirt,

女的睡衣等, 水晶晶順理成章乾趣接收已不合身的襪子, 

女立即乖地給我皮膚護理用品, 大方借出外套,  完全不用做污穢貓,

立刻清洗僅有內外衣, 加州天氣乾燥, 不消半天, 已可穿回褲子,

只擔心了三十六小時, 第三天晚飯後,行理便送到家中, 幸好期後一切順利

第一次人到行理未來, 重成就我第二天找到好抵的TH 底,底,

嘿!! 其實我是一心來買衣服, 美國什麼也比歐洲便宜,

泰狄熊一直要水晶晶把家中短身T shirt 全換下, 重唔奉青 shopping,

找到件相特價 Polo 長身 T Shirt,   已在我的 Shopping list  中!

法航呀! 法航呀!  你地低質數的服務態度跟本影響不到我心情,


Amsterdam! take off  without luggage 


 
首次與家姐一家作長途旅行, 勇  二千公里, 一起見証大狹谷之壯觀浩大,


到冰冰川郊野公園看瀑布, 一睹泰狄熊的同鄉,  

參與姨甥女由中學到高中的轉接期,過了個溫馨復活節,  總之難忘!

我是看美國電影電視長大的, 少年時Bay watch , Charles' Angel ,嚮往加州的海灘,

中三時更受地理老師影響, 立志要看看, 洛磯山脈, 大狹谷奇景呢!!

對於大城紐約, 洛杉磯, 芝加哥,一點也不陌生,  那時只可想, 沒能力!

長大後,  曾經差點兒到環境優美的Florida 實習, 因為種種原因, 沒拿定主意,

錯過了成長好機會,  與響往自由自在的生活 擦身而過,  然後在工作上,

每一天也會接觸來自世界各地的人, 就是覺得美國不及歐洲人來得優雅,


有文化,  美國人總給人輕浮感覺, 不及歐洲人隱重,  更有看不起美國人,

心系有濃厚文化的歐洲和有不少天然奇景的澳洲, 然而地球暖化,

要先去看被影響的大堡礁, 狹灣, 還有好多地方值得一遊, 拿了個+年簽証多年,

也才遲遲不肯動身探索美國, 更因美國出戰伊拉克有點反感,

後來, 自己移民, 再到家姐移民, 分隔兩地 才又再燃點起對美國的興趣!!


近年的Lost,  NCIS, 再吸引,紐約, 洛杉磯, Miami,  拉斯維加斯等令我更親切,




 

超級貨車 truck

太陽底下無新事, 至少對我這個初次踏足美國的大鄉里來說就好新奇,  
美國什麼也大,  加州的公路也是超級過人, 同一方向七線車,

歐洲地方細路窄, 車子也較短, 車美國人子大, 大多開五門車, 什至 wagon,

加州真的找不到細如Yaris, Clio, Megane 等小車, 沒車子又不行, 如同拐子,  

一家三部車子是等閒事, 地大, 要走路去買麵包, 最少二十分鐘,

 幸好天天有家姐管接管送, 我地出雙入對,吃喝玩樂,

第一天到步, 先吃台灣拉麵, 然後入到旁邊的韓國超市, 呆住了 


不敢相信我的眼睛, 見到排得一行行整齊的雪槓,比法國的要長要整齊,

物資豐富其它國家沒法比啊!加州生活超爽.......好想年年encore!



span>

******************************************************************************

14 則留言:

  1. 少女峰下的花子2011年5月13日 下午6:44

    哈,哈,我反而係第一次來瑞士,就人到行李未到,呆等咗成幾粒鐘。我個十年美國簽證上年到期,但我估我好少機會會再去囉。 美國乜都大,好多嘢都有jumbo size,所以都有好多肥人。
    [版主回覆05/15/2011 20:48:00]我個十年美國簽證六年前已到期, 就是害怕再申請會唔批, 一路 等拿到歐盟新 passport, 唔使申請美國Visa才去!  
    美國乜都大,美國乜都長, 我差點推唔郁架shopping 車!

    回覆刪除
  2. 我到目前為止都未去過美洲. 見您講得好有趣, 攪到我都想去玩吓....
    [版主回覆05/19/2011 04:01:00]單是太平洋海岸的海灘同聖地牙哥已夠吸引, 內陸有自然風光, 你有沒有看美國小說?? Danielle Steel (the ranch), John Grisham 果d , 好似仲有好多地方!

    回覆刪除
  3. 有得食有得住,我都會年年去啦。 除了地方太大太分散,去邊度都要開車,我真係幾like係美國住。所以我會like住city。行街shopping都方便些。不過當地就真係少點文化氣息。
    [版主回覆06/09/2011 18:00:00]
    唔單止,這次去美國有點似返外家, 想吃只管開聲, 一間冇貨家姐會跑幾間超市去搵,  去亞洲超市見到內裡的綠葉蔬菜重多過百佳廣場, 兩眼立即發亮, even 我家姐不住 Downtown, 買東西也好方便, one block to 2 block!

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2011年5月14日 下午2:40

    失行理係Air France 強項!
    [版主回覆05/15/2011 20:29:00]
    法航服務態度好差人所共知, 我睇錢份上, 一個旅程, 相為 300 歐! 其實我一直坐德航回亞洲, 直到去 Reunion 才坐不法航, 上次泰狄熊公司幫我地定商務, 在 Orly 上機, 閘口有位職員, 看也沒看我張 ticket, 就叫我由往經濟倉走, 所以對佢地好失望!

    回覆刪除
  5. Queenie from somewhere2011年5月15日 上午11:18

    今年我們也打算到美國去...但依家正頭痛申請美國Visa的事宜
    [版主回覆05/18/2011 01:02:00]do yo have new Biological passport? the one with a chip ?

    回覆刪除
  6. 我同你心態一樣, 對美國或多或少有啲反感, 但又好想去一趟大峽谷..
    [版主回覆05/19/2011 04:28:00]單是太平洋海岸的海灘同聖地牙哥已夠吸引,近年看多了美國小說, 才發現 內陸有自然風光!

    回覆刪除
  7. 我都去過SF,LA等探中學同學, 那時我也很surprise勁多asian food,好像weekend上茶樓是等閒事!! 最印象深刻係LA茶餐廳D好茶仲好飲過香港, 仲有free refill!! 真的O嘴 !!

    回覆刪除
  8. 噢!地利 Oh!tria2011年5月17日 晚上9:36

    我都唔like法航
    [版主回覆05/19/2011 04:31:00]今次轉左姊妹航空, 飛近北極圈, 仲有意外收獲, 見到冰海冰山!!

    回覆刪除
  9. LA 的確係必到嘅城市!
    [版主回覆05/19/2011 04:37:00]你果邊d 屋咁大, 感覺上冇我地咁震憾呢, 不過加州陽光確係勁, 晒一天已變左叉燒!

    回覆刪除
  10. too bad 今次見唔到妳 ﹐ 原本已經諗定帶妳暢遊三藩市 bay area 添~  唯有寄望妳下次再嚟先同妳周圍睇下啦~
    [版主回覆05/19/2011 04:42:00]真係唔好意思, 煲左無米粥, 希望好快可以來 三藩市!! 多謝你San Diego d 資料 ,    La Jolla 好靚, 我家姐也不知有海岸公園, Balboa Park ..

    回覆刪除
  11. In Europe, people are also more environmentally friendly/conscious. Many people think the SUV's cause too much pollution ...
    Air France: I feel that they are kinder to the French customers than customers from other races ...
    [版主回覆05/26/2011 03:40:00]we always see so many sports car around our area, in fact, the roads are so winding and narrow.   with the amount of car circulating every day, it is a waste of energy.

    回覆刪除
  12. 唔駛唔好意思啦~~  有緣一定會見面
    哈哈~~ 我去旅行之前都用左好耐時間去搜尋資料﹐ 所以我去 San Diego 個 trip 都其實好豐盛下﹐ 妳可以用到我都開心

    回覆刪除
  13. The difference in terms of size of the vehicles of Europe and US is just hilarious!
    [版主回覆05/26/2011 03:37:00]the  problem is most of the car carry one person only, it is really a waste of energy.

    回覆刪除
  14. 我也沒去過美國,因為唔捨得畀果千幾蚊簽證

    回覆刪除