2011年2月20日 星期日

大腳八港女夢想與雪山之約 (new Pics)

差不多每個港女的夢想便是親眼看落雪, 親身躺在雪深及膝雪地上,

~~~~  在白皚皚雪地上橫行, 留下自己的印記,~~~~~

就算住在巴黎這般大城市,要找一片沒人跡, 沒汙染的雪地, 機會微乎其微,

要實現夢想, 怎麼辦? 向郊外, 東邊的亞爾卑斯山出發吧!

上月水晶晶當小組領隊, 周末五,六, 日,  帶領來訪友人,在雪地上橫行,

今次主打節目便是去賞雪, 玩雪, 踏雪, 躺雪, 滑雪, 先去張蘿滑雪用品,

天氣好好, 氣溫早上零下七度, 但有陽光伴著,沒有風, 完美無瑕!





第一天, 賞雪,  踏雪, 入冰屋, 下午到步把行理安置, 友人到露台相照, 左邊山谷



對山的滑雪道



 換好Ski Pants, 先到河邊走走, 看shaving cream ,

shaving cream ? 不再重複 , 踏雪迎新+ 第二天 腳印,

今年這個Frozen Lake 做了冰上駕駛學校, 我與友人不敢走近,

只穿hikking shoe 的我們害怕雙雙掉下水, 較淺色的便是結冰的部份,

 旁邊積雪來到小腿上半截,



上圖右邊的大特寫, 看看似什麼?























名為女人胸脯, 要加點想像力, 躺下來的女人的胸脯

後來意外驚喜, 有新發現



發現冰屋, 水晶晶第一次見冰屋, 兩港女當然事不延遲, 入冰屋拍照,

當天戶外零下 4 C , 幸好沒有風



雪深及膝,水也 結成冰,



由這兒往下望可以看到我們上次雪上健行的 Verdon 河邊



我們第一晚來個Raclette Dinner






















第二天賞雪, 玩雪, 踏雪, 躺雪,

下早上+時出發, 今天先來雪上健行 snow walk,
到ski shop 租大腳八雪鞋Raquette, 跟上次般我們穿上行山鞋去度板,
跟著店員把大腳八雪鞋調較, 再簡單解說大腳八雪鞋怎麼樣運作,
便取大腳八雪鞋及 ski pole, 程序便完成 , 值得一提的是由於我們已是舊客,
個人資料已登記, 全電腦化的流程, 只須報上名字, 所以一切都相當順暢 !

接下來,  出發



































因友人第一次作大腳八雪上行, 我們找了一段不太難的地段 !!
水晶晶意想這兒有片大雪地, 無論那一角度也是 post card 景, 
不用想什麼佈局與構圖, 友人必定滿意, 果然不出所料,
一見目標便用她的 小手槍S 90亂槍掃射,萬分興奮, 
回想水晶晶第一次來這兒也是以漁翁撤網的心態去拍攝 !






友人躍躍欲試親身躺在雪雪地上, 港女不停互相拍照,
不理會已遠遠在前方的泰狄熊, 這兒拍了+多張相片呀!!

友人不想出鏡, 就看看她的則影吧!!



友人相機可調較不同模式, 更可表達不同層次感

不單是靜止還是移動 , 很多構圖與意景像 brochure!

那份層次感加上現場環境, 不懂攝影也有靚相,
數碼科技可補不足, 要諗下 upgrade 部機!! 我也來玩玩友人的 傻瓜機呢!

友人與水晶晶的高度差不多, 拍出來照片不再成小人國,

多得友人這次為 我與泰狄熊合照, 能好好拍合照!

 


第二天下午又來 Raquette, 今次到滑雪道旁, 有點像 Winter Sonara feel !



這兒路線四通八達,  最長35 km ,   可由另一山頭滑過來,

後來見不少人由左右兩邊滑過來,



見到對面 山邊一群小朋友跟導師滑雪, 除了大斜坡外, 
 
還要過橋,  很羨慕呀!







第三天滑雪, 玩 luge呢!

早上月光仍未消失在水平, 太陽未升起已起來, 

今天一定要和遠度而來的友人滑雪, 友人期待已久,

幸好有兩天玩, 一定什麼也要試下!!



早上先到商店租滑雪裝備,  半天+歐, 一天+八歐,

滑雪板+ boot, + 手杖,九時許店員幫忙下穿上 滑雪 boot,

 這兒也花上數十分鐘,報上姓名便完成!

出發, 穿上 滑雪 boot走路像機械人, 步履維艱, 幸好有車接送,

人家打 Golf , 有人背球袋,  我們呀!! 有五星級 Butler,

 泰狄熊背雪撬!!



友人初次踏上滑雪板,  我地在較平地開始, 大家一齊練習練習,

不過要自己行番上斜, 不停來回上小斜坡, 起初連流鼻水都冇知覺,

後來熱到要解開外衣, 幸好昨天沒有消耗太大體力,如果星期來就好,



玩完二小時, 真的沒氣力再抬雪橇, 要暫停, 其實再上少少,

有telesiege,自動系统,只要双脚踏雪地, 手拿把手,

我們便可向上拉 雪!

在山上唔滑雪也有其它活動, 每個小朋友也愛的小小滑雪板,

孩子氣的水晶晶又怎麼會錯過, 泰狄熊又對這玩意沒興趣,

好不容易終於等到有玩伴出現, 冒著背痛幾+歲人也 Ludge,

有些是雙人座, 爸媽與小孩齊來, 玩個痛快!



滑下來途中, 煞出兩小女孩, 不得不煞制, 來個鯉魚翻身, 否則撞埋一堆中,

佢地欄途節劫, 就幫我執番個 ludge !



她們的 ludge 可轉方向!















11 則留言:

  1. 哈哈~ 咁白咁靚, 我又想實現呢個夢想呀!!
    [版主回覆02/23/2011 15:46:00]你在瑞典時已玩過雪, 極光也看過, 不過如你有机會冬天南下, 我一定拉你陪我去滑雪, 三月也不遲, 唔好遲過Easter 就得 !

    回覆刪除
  2. 我的夢想係叫JC躺在雪深及膝雪地上, 並吾使我親身....
    有朋友仔來探訪真真真開心喔.

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2011年2月24日 下午4:41

    我最怕滑雪...
    [版主回覆02/26/2011 16:03:00]我最怕路邊加埋泥的雪!   如果不用天天在狂風暴雪下生活就好!

    回覆刪除
  4. 少女峰下的花子2011年2月24日 晚上7:11

    我仲未學識snowboard。今年冬天玩咗一次,開始可以turn時就整親隻腳。 睇來又要等多一年。
    [版主回覆03/07/2011 21:32:00]snowboard 我怕 撻C , 我年紀大好易出事!

    回覆刪除
  5. 我對上雪山冇咩興趣喇,凍到乜咁,不過第一次見到雪個陣時,真係勁興奮,不過見慣哂喇宜家,港女朋友係香港狂尖叫又話你就好啦有得玩雪,當真正住係會落雪既地方就唔係咁講架喇。宜家又落過-_-
    [版主回覆02/26/2011 16:10:00]如果不用天天在狂風暴雪下生活就好, 當真正住係會落雪既地方就唔係咁講每次落濕雪, ,我也留在家中, 又風又雪打埋面, 你又要趕嗎時間,就唔多好玩,  我最怕路邊加埋泥的雪喇!

    回覆刪除
  6. Almaly 卡樂B媽咪2011年2月25日 晚上10:12

    好似你地咁特登上山玩雪/看雪真係好好FEEL呀!但平日係城落雪望住D被人/車踩到變左灰色既雪同凍到硬晒既BLACK ICE只係會想住千祁唔好噠低。。。
    [版主回覆02/26/2011 16:15:00]都係果句當真正住係會落雪既地方就唔係咁講架,
    如果不用天天在狂風暴雪下生活就好, 每次落濕雪, 我也留在家中, 又風又雪打埋面, 你又要趕嗎時間,就唔多好玩, 我最怕路邊加埋泥的雪喇!

    回覆刪除
  7. 我試過前幾年上山玩雪橇時失控, 成個人埋咗响d雪到..... 所以我覺得雪景都係遠觀好咯. 初初來到瑞士時見到落雪, 我會話: 嘩! 落雪呀! 宜家住咗幾年後見到落雪, 我會話: 唉! 落雪呀!
    [版主回覆02/26/2011 16:17:00]都係果句當真正住係會落雪既地方就唔係咁講架, 如果不用天天在狂風暴雪下生活就好, 每次落濕雪, 我也留在家中, 又風又雪打埋面, 你又要趕嗎時間, 就唔多好玩, 我最怕路邊加埋泥的雪喇!  我地今日去玩 Traineaux à  chiens 呀!

    回覆刪除
  8. 生活上見雪見得多, 都真係有點怕, 不過一去旅行見雪, 我還是很興奮的.
    我都打算放滑雪之旅了, 藍天白雪, 一切缺點都被掩飾了, 張張相都變得美 ~
    [版主回覆03/10/2011 03:00:00]I envy your 滑雪之旅, I need to look for some pals to ski wtith me.

    回覆刪除
  9. 我都用左3日先學識滑雪

    回覆刪除
  10. 我都想滑雪喎 !! 不過季尾了, 差不多要等到年尾 / 下年 !

    回覆刪除