2009年5月30日 星期六

你準備好未? (文字更新中)

睇到夜貓  寫了矜貴 關於知道現今社會百態,Y 世代啲人太矜貴,在溫室中成長,

有小朋友去到十幾歲都仲要人地剪碎食物俾佢食, 刀叉筷子都唔識用;

有些要工人幫佢著衫著鞋洗面,綁鞋帶等等,

水晶晶有些同學告訴我 ,他的學生十八歲仔,也有d話唔識摺衫....

其中一項真是離譜, 有年輕人連基本既自理能力都冇,

嚇得我呀, 令我懷疑人類是否退化中, 是否一個正常人,

其實有問題的是他/她們的父母, 真係點教仔架!!!

廿幾歲仔也未準備好獨立照顧自己,莫說要他們工作,

似足DCT  的 貓型人, 一生只愛家, 深閨簡出, 只是偶然望望門外景色,

一踏出門口便不斷MEOW MEOW 叫, 又怕人又怕事, 有好奇心但沒有膽量,

在家是女皇, 出外心惶惶! 又是極度敏感和自尊心重, 有時也忘了她是人還是貓!


水晶晶也忽然有感而發,初來歐洲常要依賴泰狄熊,

那時我與一個溫室長大的年輕人差不遠, 我當然可以煮飯做家務,

但連處理最簡單的身分證時、看醫生也要叫泰狄熊幫手做翻譯,

去邊也要秘書及代言人, 似弱智版年輕人, 半聾啞, 人地講什麼也不明,

尤其第二個月他已掉下水晶晶一人在摩納哥, 出差南非一星期,

後來更911, 幸好他沒有出差, 那一刻好驚, 不想再獨個兒留在家, 

幸好日常生活及學校事務可以自己處理, 不用他擔心理,

由於我也不是第一次人在異地,  雖然由零開始,好快適應,

以前什麼也有公司安排, 今次要靠自己, 那時朋友不多, 只可找舊同事,


呢兩年由 blog 上遇到同一情況的港人太太, 大家也私底下交換意見,

有些來了不久已開始做義工如教書、到監獄探訪犯人、到醫院探訪老人、病人,

把時間多元化運用,縱使語言仍是一大障礙, 找不到正職, 也不至飯來張口,

其實歸根到底的問題也是在'登陸地' 準備好獨立照顧自己未?

 夜貓  另一編 好正好正的新移民生活上有經歷分享,  趕時間

差不多全部講中港人太太的心態, 無論你是新丁或老餅也經過的階段,

如果你是計劃要嫁到香港以外的地方, 或剛登陸外地, 一定要參考或去睇睇

由於大家的年紀、價值觀不同, 大家心態、怎麼樣去面對與溶入新生活也不同,

沒有絕對的答案, 不過目標大致相同!

你可能說有什麼事也有另一半在身邊幫一把, 私人秘書長、私人翻譯員

私人butler, 煮飯, 洗衣,開車接送......但萬一私人秘書長告病假怎辨?

以前日子風平浪靜, 真係好幸運! 山中熊過身後, 令我意識到時間無多!

泰狄熊早兩個月有位親戚爬上梯上取東西, 一不小心 摔下來,

掉下來時趺斷了背脊骨與幾條胸骨, 太太兩小時後才發現, 叫十字車送醫院治理,

三個月臥病在床, 躺著不能動, 太太要處理家中大小事務,又要照顧十一歲女兒,

萬一他是你的另一半,你可以handle 救求電話, 獨力招救護隊把丈夫送院嗎?

你聽得明醫生的解譯? 怎麼樣拆 ...如要動手術, ..怎麼做決定...可要簽字!

或許你有其她家人、朋友可隨傳隨到協助你!恭喜你!

水晶晶以前的工作是要處理特發事件, 警覺性高, 所以有危機感,

我最怕歷史重演, 不知為何特別多野諗,或許是因為泰狄熊經常出差, 

他出差時也成日自己嚇自已,怕泰狄熊不再回來, 只剩下我一個人 !

活著的比死更難受, 我不知可否接受!

也就是這樣, 我倆這幾年也盡可能一起, 尤其要長時間留守異地,





又或許家中年紀大的長者心臟病或中風, 你可以獨力招救護隊把長者送院嗎?

可以打電話通知另一半,如果另一半剛出差怎辦,又有時差,找不著怎麼辦?

拍門找疄居幫忙啦, 疄居明白你講的外語嗎?

如果你全部都pass , 恭喜你,  可以日日去遊山玩水, 找節目,  鑽研烹飪!



你也可能不打算在登陸地過世, 萬一另一半有事, 回港重新來過,

或承擔起照顧他或她, 什至他的至親, 要是你倆有子女又怎麼辦?



無論你有工作或在家帶孩子, 總有方式準備就緒, 為的是自己,

你可不必在乎人家怎麼說,自己的人生,  又不影響到別人,

20為情彷徨;30基本定向;40拼命打闖; 50回頭望望....60告老還鄉;
 誰會在乎你幸福快樂, 為你擔憂?  有點人生經驗的人也會這樣想,
除了你的家人, 沒人會提點你的, 因為要聽真心假意的話, 多麼容易,

忠言逆耳,背後又是什麼樣?老是只會想人家放毒舌,

或 妒嫉你可以享福, 正在享福的大有人在!

水晶晶一向不愛討好別人, 有話直說,  或許會得罪很多人,

好多時是表達個人意見, 但可能篤中人家要害!
可不要對號入座,唉!我喜歡的人都討厭我!
 或許人老了, 一份自信, 兩份自卑, 三份執著, 像朋友CCC 說人人也有個洞!


最緊要知道自己的處境, 命運掌握在自己手!

要是你未準備好, 誰知道!懂得掌握自己命運, 才可留住幸福!

你怎麼樣行, 將來是收成期,

..

後補: Jun 01

話口未完, 法航一架飛機在太西洋上空失蹤,

..
...
.....
.......
........




 
 

11 則留言:

  1. 少女峰下的花子2009年5月31日 下午3:03

    你講中曬我嘅弱點同擔心,到而家書信文件,要打電話嘅一律都係方大少同我處理,以前連我去火車站買車飛,佢都會問我一個人得唔得?其實有時只係過份依賴,有佢係到就佢做代言人。 我同佢講過,佢要保重身體,佢有咩冬瓜豆腐我會好慘,留係到又唔係,返香港又唔係,我仲講到希望係我死先。 不過我已比初初來到獨立咗少少,希望出年能夠實行我嘅學車大計,咁就更加獨立!
    [版主回覆06/02/2009 19:51:00]估不到我地的想法一樣, 唔通真咁黑心, 那有人想自衰?
    你記得我講過你已比我行出一大大步, 最緊要知道自己的處境,
    命運掌握在自己手, 要齊齊為自己努力!

    回覆刪除
  2. 留下腳印作記號~
    歡迎到寒舍坐坐。
    [版主回覆06/04/2009 05:39:00]你跑得幾快!

    回覆刪除
  3. 多謝跟我們分享另一面感受! 現也明白有些人覺得人在他鄉, 真是不及自己生活很久的故鄉好!但為了繼續生存得更好,什麼都要學習適應!
    [版主回覆06/02/2009 20:03:00]要學習適應及獨立, 老公可以依賴到一世就當然好,
    唔通真係重當自己未夠十八歲, 幻想有人貼心照顧一世,
    剛剛又有隻飛機失蹤了, 點點頭一遭話得埋架,
    又放毒舌!

    回覆刪除
  4. 你跟年輕一代完成不同 ,他們在熟悉的環保還有依賴親人,你是重頭開始呀!
    我以前教過一個學生,讀五年級還要媽媽幫他剪指甲,綁鞋帶,後來我知道後,著他在一個月內學會以上所有事~
    真嚇人!
    [版主回覆06/01/2009 22:49:00]你的學生是個幸運兒, 有好老師提點, 而學生也欣然接受到,
    有些年青的可能跟你講他有福氣, 不用自己操心,有媽媽在,
    再不是去美容術吧!又不影響到其她人,  那時候就心痛!

    回覆刪除
  5. 感謝提點。 共勉之! 
    [版主回覆06/01/2009 22:31:00]有時要作華準備也要三年時間, 急也急不來, 好過什麼也不做,
    你與我的處境也差不多, 不知何時才定下來, 找個靠岸地方,
    不用再漂泊, 左搬右搬!
     

    回覆刪除
  6. TOTALLY AGREE
    既然選擇要離開家鄉, 到陌生地方打拼, 就要有重新學習/ 融入既勇氣
    希望大家都可以齊齊努力, 活出自己既精彩人生
    [版主回覆06/02/2009 19:56:00]係呀!大家也是同坐一條船, 用平常心看, 便知要 為自己 努力,
    最緊要知道自己的處境, 命運掌握在自己手!

    回覆刪除
  7. This page was very touching..... we got to be one of this world, try our best, nothing impossible!    So, many people go to the church!
    [版主回覆06/02/2009 19:53:00]sounds like we are in the same channel ! 
    There is a flight just disappeared on the Atlantic, anything will happen. I 'm not black mouthing, but we need to prepare for the worst. 

    回覆刪除
  8. 所以我冇小孩囉!
    [版主回覆06/04/2009 05:37:00]你那邊是極地喎, 要我在那邊生活, 我未夠三個月已跑了!
    其實我自己也未攪掂, 知質問題! 要積極d!

    回覆刪除
  9. 其實無論係工作又好, 生仔又好, 做義工也好, 最緊要係自己知道自己想點. 我覺得有d嫁去外地既女仔過份將外國既生活理想化, 以為有老公就乜都掂, 可以乜都唔洗理. 當然, 另一半既支持係好重要, 但講到尾, 好多嘢最後都要靠自己.
    Mr.B上幾個星期先問過我記唔記得叫救護車係幾多號電話, 差d答佢係999
     
    [版主回覆06/13/2009 01:10:00]
    她們知道自己想點嫁, 有d嫁去外地既女仔,就係嫁左人可以上岸, 唔使做,   做下家務, 烹煮晚餐, 整蛋糕便是盡了妻子義務, 人生好充實, 得間可以在家打机。  
    我見到一個經典例子,  連三餐也要年邁奶奶代勞,  那位奶奶真係前世欠左呢位新抱呀! 什麼做妻子的基本義務, 對她來說不適用,  用心學三個月, 簡簡單單的菜也整到掛,  其實現今的超市什麼也幾乎預備好, 不懂廚藝的已不再是藉口, little Paris 話 , 做妻子的有妻子的功課, 咁都重要則則膊, 以為不用張羅三餐, 是令人羨慕的幸福少奶, 眼冤囉!

    回覆刪除
  10. 你講的話,很有heart. 的確會提醒自己的人只有親人,世上其他人谁會管自己的生老病死, 做人自愛最重要. 很欣賞你的Blog, 寫得很好!
    [版主回覆06/20/2009 03:06:00]謝謝你! 或許不是人人也接受我的經驗與見解,  二、三+歲的那會想自己遇考驗, 只希望'她們' 不要浪費青春, 五六年後回頭再看, 才會彷然大悟!

    回覆刪除
  11. 好多謝你肺腑之言分享 大家人在外地 無助感一定有 情況也一定會發生 轉變是一個過程 人生也是 只有不放棄 回頭再看 一切都明白了
    [版主回覆06/20/2009 03:05:00]看似老土,或許不是人人也接受我的經驗與見解,  二、三+歲的那會想自己遇考驗, 只希望'她們' 不要浪費青春, 五六年後回頭再看, 才會彷然大悟,到四五+歲才後悔便太遲!
    看來你又要重新出發, 今次來個 Peking Espress !

    回覆刪除