2012年2月20日 星期一

那天再重聚

離開多年,原來我並不孤獨, 多謝各位對我的厚愛, 仍有少少朋友肯陪我食飯!
幾經努力聯絡, 最開心的莫過於可與幾位各散東西的朋友重聚,

大家不再玩捉迷藏,難得各人可在港見面, 一齊想當年回看跑照片,細味當年今日,

眨眼間各人事業有成, 大家的價值觀仍是當年般, 沒大改變 , 後來次又一次相聚,
飲茶吃午飯吹水, 去行山, 睇戲, 更多謝你地比機會我分享你們的家庭樂
未能相見的期待將來會再會!








今次沒有大吃大喝, 第一天外出吃晚飯,肚子開始不舒服, 看來是水土不服, 醫師為要與美食,
保持距離! 要只好忍,魚生, 法國澳洲生蠔, 有得睇冇得食, 看著法國生蠔可以忍, 魚生又怎可放過, 還要是打孖來, 今次一口魚生也未到肚, 從未如此失敗! 最慘甜品也不可碰, 芝麻糊, 合桃糊 ...看來...... 前半個月天氣寒冷, 加上風高再加上空氣質素差, 那天行上山頂後, 喉頭開始不舒服, 山頂的風不比馬賽的Mistral少 , 來馬賽食了不少西北風的我, 最後三星期舊病復發, 最後一星期盛情難卻, 縱使不受歡迎的氣管炎來探我, 仍有朋友要見見!




 contempory and stylish ceiling at Ozone  118!!
 

幸好爭取時間休息, 否則像上次冬天回來般要更改回程,

回來昏昏欲睡數天,才恢復過來 , 況仍未改善, 要用類固醇來收拾!


安提心這兒天氣乍暖還寒, 要做好保暖工夫, 不可掉以輕心 !


7 則留言:

  1. it was not bad today -- 16 degrees in the afternoon.

    回覆刪除
  2. 番香港病咗食唔到嘢真係好慘! 保重呀!

    回覆刪除
  3. Swedish Hongkongese2012年3月11日 晚上11:32

    你又返咗香港!

    玩得開心D
    [Swedish Hongkongese回覆03/15/2012 03:15:00]我淨係返去兩星期咋, 不過我就無病, 係無時間啫. 你好好保重, 多D休息.
    [版主回覆03/13/2012 14:31:33]同你一樣返去過年, 已經返左黎歐洲, 仲係帶住病返, 空氣唔好!

    回覆刪除
  4. welcome back ~
    hkg is too polluted !!!
    [版主回覆03/14/2012 17:16:02]返去過年, 已經返左黎歐洲!

    回覆刪除
  5. 真係要事前事後小心保持身體. 返香港無得食, 無得去街, 好可惜的!!!

    回覆刪除
  6. You are not alone ! I just finished HK trip as well. ^_^

    回覆刪除