2010年10月18日 星期一

整個水掣

 前晚九點多, 去完廁所, 洗完手, 廚房個熱水器突然發出聾聾巨響,  立刻向一家之主報告, 我以為要爆炸呀!!

一家之主掛住上網, 我要大叫才聽到, 再檢查水喉, 點解冇水??!

再檢查原來無水沖廁, 撞鬼, 忽然冇水???? 

 以為男人忘記交水費....

一家之主上樓上看看水沓 pump 是否壞掉 , 樓上鄰居話,

他們又冇水,原來整楝大廈無水供應 ???!! 

樓下正在開動洗衣機...水箱冇水..

可能是咐近修路, 意粉修路工人星期五把水掣關掉,

趕住放工渡周末, 忘記開番個水掣,  星期六日整楝大廈

靠水箱個儲備, 水箱也冇水了,有關單位話星期一早上才

派人來開掣!! (~~意粉國話之你文化 )  幸好昨晚食完烏冬

才出事, 昨晚落雨 gim 夾凍冰冰,  唔使叫外賣 pizza ,

又幸好不是正在洗澡, 身上茶滿肥皂泡, 否則,

等熱水等到凍死!!

又幸好每次楂長途車也預備兩枝半公升磺泉水在車上,

第一次在家用磺泉水洗手咁豪呀!

更慶幸在路上吃午餐時, 把沒喝過的檯水帶走,

否則差點茶也沒法沖呀!

+時許泰狄熊立刻到車上'班'水.... ,

可知意粉國全國也沒有 7, 11 !!

 

星期一早上我們有心理準備, 預左冇十二點,

 都唔使指意會有番水供應, 果然等左一朝都冇水, 

自來水不能自來, 重煩過上次更換廚櫃,  閉過打風,

怎麼樣涮牙、洗臉 、洗手 ;

一日最少洗手之二、三十次...沒有水供應,

抽水馬桶不可抽水,  幸好我剛浸襪子, 早上立刻用來沖廁;

沒有水供應, 洗衣機不可以開動, 床單, 窗廉, 怎麼辦....

每次回來必定抹塵, 清掃露台, 沒有水供應, 不可以清掃地方呀!

兩樽礦泉水要小心使用, 要食藥......  泰狄熊外出,

帶了Zucchini 花回家,就算有一丁, 意粉, 沒有水供應也沒用,

唔乾丁咩!九時許見signora Mina 仍穿睡衣在走廊遊蕩 , 

很難見到意粉媽媽穿睡衣走動, 也不知如何是好,

不會幸好她女兒家有幾樽礦泉水, 終於有水涮牙洗臉!

等呀等,  唔對路,  立刻去超級市場入水,

買些 ready made food, frozen food,

解決中午那餐後才算, 希望下午有水可煲湯。

昨日下午成班男人落左樓, 一邊等一邊 吹水, 

外邊只得七度又大風,  等呀等,

原來有架車泊正個 valve 上面, 警察四圍尋找司機,

按地址索引,  那位司機在醫院上班,沒開手機, 

到下午五點幾我地重未有水涮牙洗臉呀!

後來五時許找到司機, 修路工人話水掣沒有關掉,

可能是水壓的問題, 咁仍然冇水! 快六點了,

晚上那餐怎麼辦? 又吃 frozen food?
怪不知, 意大利欧洲最宜居国家排名倒數第二啦!

意大利政府的垃圾危機已經不是新鮮話題...



今早七時起來立刻開動洗衣機, 早、午、旁晚..

 吸塵打掃整個上午, 再打掃埋自己, 要洗頭!!


唔通想我地快d 番法國? 法國也垃垃亂, 油站無油,

 馬賽同拿波利一樣成街成巷垃圾山!...

 Zucchini 花已栝萎, 只可吃爪



8 則留言:

  1. 冇準備之下突然停水真係好踢腳! 我o個陣係瑞典都試過, 無得梳洗, 無得食用, 好麻煩!!!
    [版主回覆10/23/2010 04:47:00]沒水用唔係最荒謬, 等左十八小時才荒謬, 有位老太不停問點解唔派臨時水車來提供呀??

    回覆刪除
  2. 咁攪法,多得佢唔少
    [版主回覆10/21/2010 02:50:00]真踢晒腳!

    回覆刪除
  3. Aïe, tout peut arriver en italie!
    [版主回覆10/21/2010 02:49:00]
    il n'y a plus d' essence en france, il n'y a plus de l'eau en italie!
     

    回覆刪除
  4. 買定幾支樽裝水, 以備不時之需啦.
    [版主回覆10/21/2010 02:46:00]又 幸好每次楂長途車也預備兩枝半公升磺泉水在車上, 今次用來洗手, 人地實以為我地扮高貴, 第一次在家用磺泉水洗手咁豪呀! 以前常備四、五枝1 公升磺泉水在家,

    回覆刪除
  5. 無水真的很煩,尤其在這情況下沒水用,乜都做唔到~
    [版主回覆10/23/2010 04:45:00]沒水用唔係最荒謬, 等左十八小時才荒謬, 有位老太不停問點解唔派臨時水車來提供呀??

    回覆刪除
  6. 我覺得你最好係平時留定一d唔要既大水樽,裝定一d備用,意外既野無法預計
    [版主回覆10/23/2010 04:32:00]以前常備四、五枝1 公升磺泉水在家, 近來我地改用濾水器, 睇怕都要留定 2, 3 枝樽裝水!

    回覆刪除
  7. 我屋企都長備最少四五PACK礦泉水, 因為真係話唔埋幾時星期日無水就麻煩
    試過有一次, 剝晒衫開埋水掣諗住洗白白, 先至無.. 熱.. 水... 凍到我史史下, 即叫大白熊煲水
    [版主回覆10/23/2010 04:42:00] 以前未裝水暑 pump , 水壓不穩,.  d 水忽冷忽熱 , 發炆僧! 
    剝晒衫諗住洗白白,先至無.. 熱.. 水.., 我在希臘也試過,

    回覆刪除
  8. 我棟樓好多時都失驚無神冇水.
    [版主回覆11/09/2010 08:45:00]oh, it is very inconvenient !! you have to store some back up water.
     how about the water pressure?

    回覆刪除